آخرین شرایط صدور ویزا امارات برای شهروندان ایرانی

به گزارش مجله بای بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، آخرین شرایط صدور ویزا امارات برای شهروندان ایرانی مشخص شد.

آخرین شرایط صدور ویزا امارات برای شهروندان ایرانی

داستان چیست؟

سید محمد حسینی در خصوص پیگیری مشکل ویزای دانشجویان ایرانی توسط سرکنسولگری ایران در دبی گفت: پس از اطلاع از مشکل دانشجویان، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی اقدامات گسترده ای را جهت حل مسائل ویزا متقاضیان آزمون آیمت IMAT انجام داد.

وی افزود: در نهایت با مساعدت و همکاری دولت امارات متحده عربی مشکل این دانشجویان که بالغ بر هشتاد نفر بودند، مرتفع و اولین گروه از این افراد 18 شهریور وارد دبی شدند. این در حالی است که ماههاست به خاطر شرایط پاندمی کرونا برای ایرانیان ویزا صادر نشده بود.

این دیپلمات کشورمان در خصوص صدور ویزا گردشگری برای اتباع کشورمان نیز شرح داد: در این خصوص هم رایزنی های متعددی با مقامات امارات اجرا شده است. البته باید به این موضوع توجه داشت که با توجه به شرایط شیوع کرونا در جهان، هر کشوری براساس شاخصها و پروتکلهای مدون خود در این زمینه تصمیم گیری می کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4226

به "آخرین شرایط صدور ویزا امارات برای شهروندان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط صدور ویزا امارات برای شهروندان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید