آگوئرو از منچسترسیتی جدا نمی شود

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیربرنامه های مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی مشتریان این بازیکن ملی پوش را از خرید او مأیوس کرد.

آگوئرو از منچسترسیتی جدا نمی شود

به گزارش خبرنگاران، در پی انتشار اخباری مبنی بر تمایل سه باشگاه ایتالیایی ناپولی، یوونتوس و اینتر به خرید سرخیو آگوئرو، مدیر برنامه های این مهاجم آرژانتینی تأکید کرد امکان ندارد که او منچسترسیتی را قبل از خاتمه قراردادش ترک کند.

اخیراً شبکه اسپورت ایتالیا ادعا کرده که آگوئرو در فهرست خرید های تابستانی ناپولی و اینتر واقع شده است به خصوص که قرارداد او با منچسترسیتی هم رو به خاتمه است.

مدیر برنامه های او، هرنان روگرا در این باره به سایت اف سی اینترنیوز گفت: سرخیو تا سال 2021 با منچسترسیتی قرارداد دارد و غیرممکن است که او قبل از این تاریخ تیم را ترک کند. بعد از آن اما معین نیست که چه اتفاقی رخ خواهد داد. من با اینتر مذاکره ای نداشته ام و دلیلش هم خیلی ساده است: آگوئرو از مالکان سیتی راضی است و قصد تغییر باشگاه ندارد.

آگوئرو ماه آینده 32 ساله می شود و از او به عنوان گزینه ای احتمالی برای پر کردن جای خالی لائوتارو مارتینس در اینتر و گزینه جایگزین ناپولی در صورت ناکامی در خرید مائورو ایکاردی یاد می شود.یوونتوس نیز برای پر کردن جای خالی گونسالو ایگواین به دنبال یک مهاجم جدید است.

او که از سال 2011 برای منچسترسیتی توپ زده، در 30 بازی رسمی اش در این فصل 23 گل زده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2484

به "آگوئرو از منچسترسیتی جدا نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگوئرو از منچسترسیتی جدا نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید