اسکوچیچ: شانس زیادی برای صعود داریم

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی کروات تیم ملی می گوید نقاط قوت تیم ملی را تغییر نخواهد داد اما قطعا خون تازه ای به تیم ملی تزریق خواهد شد.

اسکوچیچ: شانس زیادی برای صعود داریم

به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در برنامه ورزش و مردم درباره شیوع کرونا و لغو بازی های تیم ملی و لغو شدن دیدارهایش با لژیونرهای ایرانی گفت: سعی کردم با همه بازیکنان در تماس باشم و به طور مرتب در ارتباط باشم. برخی از بازیکنان را هم به صورت حضوری دیدار کردم. طبیعتا الان فقط تلفنی در تماس هستیم اما سعی کردم تماسمان با همدیگر قطع نشود.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی ایران در دوران مربیگری او نسبت به زمان کارلوس کی روش و مارک ویلموتس چند درصد تغییر خواهد کرد، اظهار کرد: قطعا من دنبال این نیستم که نقاط قوت را تغییر دهم ولی اعتقاد دارم که باید خون تازه ای به تیم تزریق شود که قطعا این اتفاق رخ خواهد داد.

سرمربی تیم ملی درباره شناختش از رقبای تیم ملی ایران گفت: من 40 بازی اخیر تیم ملی را مشاهده کردم. 100 بازی از لیگ برتر ایران را هم با خودم به کرواسی آوردم. به طور کلی سعی کردم بازی ها را آنالیز کنم.

  • ادعای دروغ فنونی زاده در مورد قلعه نویی پارسال تکذیب شد

وی در پاسخ به این سوال که شانس ایران برای صعود به جام جهانی را چقدر ارزیابی می کند، گفت: ما شانس زیادی داریم. ما به روح برنده شدن نیاز داریم و همین موضوع به صعود ما به جام جهانی کمک خواهد کرد.

اسکوچیچ در واکنش به این سوال که آیا او هم برای آماده سازی تیمش نیازمند اردوهای آماده سازی بلند مدت است یا خیر اظهار داشت: به نظرم اول باید برنامه لیگ برتر معین شود و بعد برای تیم ملی برنامه ریزی کنیم. اول باید معین شود که چقدر وقت داریم و بر اساس آن برای تیم ملی برنامه بریزیم.

سرمربی تیم ملی درباره معیارهایش برای انتخاب بازیکنان برای تیم ملی و توجهش به بازیکنان لژیونر یادآور شد: مهم این است که بازیکنان بتوانند در سطح تیم ملی خودشان را بالا نگه دارند. هر بازیکنی که پاسپورت ایرانی داشته باشد فرصت حضور در تیم ملی را دارد و من بازیکنان داخلی و خارجی را جدا نمی کنم.

  • عکس | واکنش صفحه رسمی رهبر انقلاب به پست بیرانوند

وی درباره حواشی مربوط به جزئیات قراردادش با فدراسیون فوتبال اظهار کرد: قرارداد من بلند مدت است اما طبیعتا این موضوع به نتایج بستگی دارد. مربی ای که نتیجه نگیرد، نباید امیدوار به ادامه قراردادش باشد.

اسکوچیچ در واکنش به اینکه گفته می شود قراردادش در تیرماه به اتمام می رسد، تاکید کرد: بهتر از من می دانید که شایعات نادرست و غلط در ایران زیاد است.

سرمربی کروات تیم ملی درباره مخالفت برخی از کارشناسان با مربیگری او در تیم ملی گفت: من اطمینان به نفس کامل دارم و تلاش زیادی می کنم. از کارم مطمئن هستم اما هر فردی که انتخاب شود، نظرات منفی را هم در بردارد.

وی در پاسخ به این سوال که مسائل حقوقی او با نفت آبادان تمام شده است یا خیر، گفت: امیدوارم این مسائل به طور کامل حل شود. این موضوع در حال پیگیری است و فدراسیون فوتبال آن را دنبال می کند. اطمینان دارم این مسائل حل شود.

اسکوچیچ درباره مسائل حقوقی با ملوان انزلی و تاثیر مربیگری در تیم ملی برای حل این مسائل نیز اظهار کرد: من اصلا اصراری بر سر این مشکل نداشتم. سال های زیادی گذشته و هیچ وقت اجبار نکردم. چندین سال گذشته اما به نظر می رسد تمایلی به حل مشکل ندارند. من خیلی خوب با آن ها برخورد کردم اما طبیعتا بابت کاری که کردم، انتظار دارم دستمزدم را دریافت کنم.

  • جهانبخش: ممکن بود مقابل آرسنال بازی کنم اما کرونا اجازه نداد

وی درباره تغییر افکار بازیکنان تیم ملی درباره مربیگری او در تیم ملی و موافقت بازیکنان با این اتفاق گفت: خودم را با سایر مربیان مقایسه نمی کنم. من خودم را با دراگان دیروز مقایسه می کنم و سعی می کنم پیشرفت کنم. فکر می کنم انسان عادی و خوبی هستم و بازیکنان از نظر فنی هم درک کردند. امیدوارم رفتار بازیکنان به خاطر مسائل فنی و شخصی باشد.

اسکوچیچ درباره شناختش از فوتبال ایران بعد از گذشت چندین سال مربیگری در لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: به نظرم بازیکنان از نظر تکنیکی و تاکتیکی توانایی زیادی دارند و فوتبال هجومی در خون آن ها است. امیدوارم تیم ملی هجومی بازی کند. وقتی بازیهای تیم ملی را نگاه می کردم، حس می کردم هجومی بازی نمی کنند.

سرمربی کنونی تیم ملی درباره اینکه سبک فوتبالش شبیه سبک بازی تیم کی روش است یا تیم ویلموتس گفت: به نظر من تفاوت تیم کی روش و ویلموتس، دفاعی بودن تیم کی روش نبود. تیم کی روش شخصیت مناسبی داشت و آن باعث برتری تیم ملی شده بود. بازی های اخیر تیم ملی با ویلمتوس، شبیه فیلم های درام بود. سعی می کنم فوتبال تیم من، شبیه فیلم های اکشن باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مربیان کروات در ایران صحبت کرده است یا خیر، اظهار داشت: من خودم را مربی خارجی نمی دانم. کسی هستم که از داخل لیگ ایران آمده است. نسبت به سایر مربیان کروات، شناخت خوبی از ایران دارم. هر کسی که نظری درباره من بدهد، استقبال می کنم. از نظرات همه مربیان استفاده می کنم.

اسکوچیچ درباره دستیارانش در تیم ملی ایران نیز گفت: هاشمیان با تیم ملی قرارداد داشت. از آقای کریم باقری هم تقاضا کردم به تیم ملی ملحق شود. دو دستیار خارجی هم دارم که به تیم ملی کمک می کنند. نفراتی هم هستند که در آینده به تیم ملی کمک خواهند کرد.

  • فاش شدن تخلفی دیگر در باشگاه پرسپولیس

سرمربی تیم ملی درباره سابقه دستیاران خارجی خود نیز گفت: آن ها قبلا در ایران کار کردند. تونی دستیار فنی در نفت آبادان بود. او قبلا دستیار اول سرمربی اسلوونی در جام جهانی برزیل بود. مربی دروازه بان ها هم الان از تیم ملی کویت جدا می شود و به تیم ملی ما ملحق می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در گذشته دوست داشته در دیداری خاص به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی بنشیند، اظهار کرد: دوست ندارم درباره همکاران قدیمی خودم صحبت کنم. اینطور نیستم که مربیان را به مربی خوب و بد تقسیم کنم. من مربیان را به مربیان شجاع و محتاط تقسیم می کنم. اگر در جام جهانی مربی تیم ملی بودم، شجاعت بیشتری تزریق می کردم. با این حال منکر تلاش مربیان دیگر نیستم.

اسکوچیچ درباره اینکه همه فوتبال هجومی را با نتیجه می خواهند گفت: البته همینطور است. همه چیز براساس نتایج سنجیده می شود. دوست دارم در کنار نتایج، روندی را طی کنم که نگاه مثبتی به آن وجود داشته باشد.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که کدام بازی تیمش با نفت آبادان را می پسندد، گفت: برتری 4 بر 2 مقابل سپاهان خیلی خوب بود. شاید آخرین بازی من با صنعت نفت بدترین بازی ما در لیگ برتر بود.

وی اظهار داشت: برای همه مردم آرزوی سلامتی دارم. بی صبرانه منتظر حضور در ایران هستم. انرژی زیادی دارم. از مردم می خواهم به تیم ملی ایمان داشته باشند چرا که در این صورت تیم ملی بهتر خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1880

به "اسکوچیچ: شانس زیادی برای صعود داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: شانس زیادی برای صعود داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید