اعتراف سارقان لوازم خودرو به 900 فقره سرقت

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی از بازداشت اعضای باندی سرقت اطلاع داد که تا به امروز به 900 فقره سرقت اعتراف نموده اند.

اعتراف سارقان لوازم خودرو به 900 فقره سرقت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ شمس الدین میرزکی با اعلام خبر انهدام باند سارقان محتویات خودرو، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل پرونده های وقوع سرقت لوازم و محتویات خودرو در سال 98 در سطح شهر تهران بزرگ و به تبع آن افزایش نارضایتی شهروندان، کارآگاهان اداره بیستم معاونت مبارزه با سرقت داخل خودرو برای کشف پرونده های سرقت و بازداشت سارقان پایتخت با همکاری های قضائی به این مهم دست یافتند که اعضای باندی از سارقان و مالخران سابقه دار به نام های کریم؛ 38 ساله (سرنموده باند)، جمشید؛ 29 ساله، اکبر؛ 30 ساله، محسن؛ 45 ساله و تیمور؛ 49 ساله به طور گسترده اقدام به سرقت و خرید و فروش لوازم، قطعات و محتویات خودرو می نمایند.

معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی اضافه کرد: مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان نهاده شد، با کوشش شبانه روزی منزل و مخفیگاه متهمان مذکور شناسایی و تمامی آن ها با دستور قضائی در عملیات های مجزا و غافلگیرانه در تهران و شهرستان های صفادشت و ملارد دستگیر شدند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه شامل، 20 عدد انواع پخش، باند، خازن، آمپلی و باطری خودرو و نیز دو دستگاه خودرو پراید مسروقه کشف شد.

میرزکی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، ابتدا منکر بیان حقایق و انجام هرگونه جرمی بودند، اما در نهایت با توجه به ادله و ارائه دلایل و مستندات چاره ای جز اعتراف نداشته و جمعاً به ارتکاب حدود 900 فقره سرقت و خرید و فروش لوازم، قطعات و محتویات خودرو در تمام مناطق تهران مخصوصاً محدوده های تهرانسر، شهرک آزادی، دهکده المپیک، شهرک دریا و نیز مناطق جنوبی تهران اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: شیوه و شگرد متهمان که از مجرمان سابقه دار و حرفه ای هستند این بود که با طراحی و اجرای نقشه سرقت به صورت دو یا سه نفره در محدوده های خلوت، ابتدا سوژه های خود را که اغلب خودرو های ایرانی و فاقد تجهیزات امنیتی بودند شناسایی نموده و پس از زاغ زنی از طریق ابزار های موجود، اقدام به باز کردن در یا صندوق عقب خودرو و انجام سرقت می کردند.

معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی یادآور شد: در ادامه متهمان با صدور قرار قانونی مناسب در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی هستند و تا به امروز بیش از 300 نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مکشوفه به آن ها مسترد و اقدامات برای تکمیل پرونده و بازداشت سایر ایادی مرتبط ادامه دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 851

به "اعتراف سارقان لوازم خودرو به 900 فقره سرقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف سارقان لوازم خودرو به 900 فقره سرقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید