افزایش پرواز ها تفریحی فرودگاه پیغام البرز

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی البرز از افزایش پرواز ها تفریحی فرودگاه پیغام در آینده نزدیک و در پی استقبال علاقه مند ان اطلاع داد.

افزایش پرواز ها تفریحی فرودگاه پیغام البرز

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگرد و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز شنبه 13 آذر ماه 1400 ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت ها فرود گاه بین المللی پیغام در بخش هوا نورد به گونه ای است که در تمام بخش ها از جمله پرواز ها تفریحی قابلیت توسعه پرواز ها را دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگرد و صنایع دستی البرز مطرح نمود: بر این اساس هم اکنون در کنار پرواز ها کار گو، مسافر و آموزشی پرواز ها تفریحی نیز در حال اجرا است.

او با تأکید بر بهره گیری از پتانسیل های بالقوه جهانگرد در استان خاطر نشان کرد: هم اکنون روز ها پنج شنبه و آدینه پرواز ها تفریحی با هواپیما ها 2 نفره در حال اجرا بوده و مورد استقبال علاقه مند ان نیز قرار گرفته است.

او در ادامه اضافه نمود: پرواز ها تفریحی از این فرودگاه با هواپیما فوق سبک که دارا بالا تر ین ضریب ایمنی و استاندارد هستند در حال اجرا است.

محمد گفت: با توجه به افزایش متقاضیا ن مقرر شده تا پس از انجام بر رسی ها لازم به وسیله کار شناسا ن مربوطه پرواز ها تفریحی را از فرود گاه بین المللی پیغام افزایش پیدا کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگرد و صنایع دستی البرز توضیح داد: فرود گاه پیغام البرز در 2 بخش بار و مسافر خدمات ارائه می نماید ضمن این که بخش خدمات آموزشی و هوا نورد تفریحی در این مجموعه فعال است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8647

به "افزایش پرواز ها تفریحی فرودگاه پیغام البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پرواز ها تفریحی فرودگاه پیغام البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید