امارات سهام یک شرکت بزرگ تسلیحاتی آمریکا را می خرد

به گزارش مجله بای بلاگ، ایرنا نوشت: مجموعه دفاعی امارات از تلاش این کشور برای دستیابی به سهام شرکت تولید و نگهداری تجهیزات نظامی و هوا فضای آمریکا با نام لاکهید مارتین خبر داد.

امارات سهام یک شرکت بزرگ تسلیحاتی آمریکا را می خرد

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل از مجموعه دفاعی امارات عربی متحده ( EDGE) نوشت که شرکت تعمیر و نگهداری تجهیزات نظامی این کشور در حال دستیابی کامل به 40 درصد از مالکیت شرکت لوکهید مارتین است.

این مجموعه که در ابوظبی مستقر است در بیانیه ای گفت که برای خرید سهام از شرکت لاکهید مارتین و یک واحد از سیکورسکی از شرکت های وابسته لاکهید مارتین به توافق مشروط رسیده است.

مجموعه دفاعی امارات عربی متحده ( EDGE) ، ارزش این معاملات را اعلام نکرده است.

لاکهید مارتین (به انگلیسی: Lockheed Martin) شرکت هوافضا، تجهیزات نظامی و امنیت اطلاعات آمریکایی است که در سال 1995 از به هم پیوستنِ شرکت های لاکهید کورپوریشن و مارتین مریتا در شهر بتزدا مریلند تشکیل شد.

شرکت لاکهید مارتین یکی از بزرگترین پیمانکاران صنایع جنگ افزاری جهان محسوب می گردد و در سال مالی 2009 بالغ بر 74 درصد از درآمدهای این شرکت، از محل فروش تجهیزات نظامی، حاصل شده است.

سالانه بیش از 7.1 درصد از کل بودجه وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا صرف خریداری تجهیزات از لاکهید مارتین می گردد. هم اکنون شمار کارکنان این شرکت بیش از 100 هزار نفر است و بخشی از سهام آن، در بازار بورس نیویورک معامله می گردد.

از هواپیماهای تولید شده توسط این شرکت می توان به: اف-16، اف-22، اف-117 و اف-35 اشاره کرد.

شرکت سیکورسکی (Sikorsky Aircraft Corporation) شرکت آمریکایی تولیدکننده بالگرد است که دفتر مرکزی آن در ایالت کانتیکت واقع شده است. ایگور سیکورسکی در سال 1925 این شرکت را تاسیس کرد.

310 310

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3345

به "امارات سهام یک شرکت بزرگ تسلیحاتی آمریکا را می خرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات سهام یک شرکت بزرگ تسلیحاتی آمریکا را می خرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید