انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه علم و صنعت از 30 خردادماه آغاز می شود، برگزاری امتحانات در نیمه شهریور

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه علم و صنعت از 30 خردادماه آغاز می شود.

انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه علم و صنعت از 30 خردادماه آغاز می شود، برگزاری امتحانات در نیمه شهریور

ابوالفضل واحدی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، اظهار کرد: امتحانات دانشگاه علم و صنعت از روز 31 خردادماه آغاز می شود و تا 14 تیرماه ادامه دارد.

وی اضافه نمود: امتحانات دروس عملی از امتحانات دروس نظری جدا شده است و امتحانات دروس عملی از 15 تیرماه آغاز می شود و 28 تیرماه به پایان می رسد. در این بازه دانشجویان می توانند در امتحانات حضور پیدا کنند. بازه دوم برای امتحانات عملی که بدون حضور دانشجویان است از اول تا 19 شهریورماه است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت بیان نمود: ترم تابستان برای دروس پرمخاطب در دانشگاه به صورت الکترونیکی برگزار و انتخاب واحد از 30 خردادماه آغاز می شود. امتحانات ترم تابستان نیز 10 تا 15 شهریورماه برگزار خواهد شد.

4040/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2609

به "انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه علم و صنعت از 30 خردادماه آغاز می شود، برگزاری امتحانات در نیمه شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه علم و صنعت از 30 خردادماه آغاز می شود، برگزاری امتحانات در نیمه شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید