بازدید از پروژه های شاخص و توسعه محله ای منطقه 20

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران ضمن حضور 10 ساعته در منطقه 20 از پروژه های شاخص و کوچک مقیاس محله ای بازدید کردند.

بازدید از پروژه های شاخص و توسعه محله ای منطقه 20

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ با حضور محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و حسن خلیل آبادی رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با همراهی فرهاد افشار شهردار منطقه 20، ابتدا طی دیدار مردمی با شهفرایندان به درخواست های حوزه شهرسازی منطقه رسیدگی و اقدامات و دستورات لازم صادر و سپس از پروژه های شاخص و کوچک مقیاس محله ای بازدید شد.

سالاری رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر طی سخنانی در بازدید از پروژه ها، ضمن تقدیر از زحمات مدیریت شهری منطقه 20 گفت : شهرداری منطقه 20 به عنوان شهرداری پیشگام در اجرای پروژه های توسعه محله ای، اقدامات ارزشمندی را مبتنی بر توجه به عرصه های عمومی و ایجاد فضاهای شهری قابل استفاده برای مردم انجام داده است.

او با اشاره به اینکه تعدادی از طرح های بلاتکلیف در این منطقه با پیگیری های اجرا شده در شورای شهر به نتیجه رسیده است گفت: خوشبختانه طرح موضعی محدوده 70 هکتاری فدائیان اسلام بعد از 30 سال بلاتکلیفی در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری و در کمیسیون ماده 5 به تصویب رسید.

سالاری با اشاره به اقدامات اجرا شده در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس در این منطقه افزود: این منطقه با دارابودن بالاترین اعتبار ابلاغی در بین مناطق 22 گانه، تا به امروز در اجرای پروژه های محله ای پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است که از آن جمله می توان به احداث 17 هکتار بوستان محله ای درون شهری و 6 هکتار بوستان برون شهری اشاره نمود.

او در ادامه زیرساخت های خوب برای رفاه حال شهفرایندان از جمله احداث زمین های چمن مصنوعی و بوستان های محلی در محلات کم برخوردار، آسفالت معابر و محوطه سازی های محلی را ارزشمند برشمرد.

عضو شورای شهر فعالیت های عمرانی اجرا شده در جاده بی بی شهربانو را برای رفاه حال شهفرایندان و گردشگران قابل تقدیر دانست و افزود: متاسفانه برداشت های غیرمجاز در اطراف بقعه بی بی شهربانو موجب خساراتی به میراث طبیعی این اثر تاریخی و ایجاد آلودگی محیط زیست شده و نیازمند توجه بیشتر از سوی نهادهای ذیربط دارد. این گزارش حاکی است با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران ارشد منطقه 20 پروژه های شاخص و محلی از جمله بوستان های مینیاتور و زیتون، پاتوق محله امام زاده ابوالحسن، خیابان کامل، ری لند، پیاده راه بی بی شهر بانو، بوستان رضوان در محله علایین مورد آنالیز و بازدید نهاده شد و تصمیمات لازم برای برطرف بعضی از موانع و ادامه فرایند کوشش ها در راستای ارتقاء کیفیت زندگی شهفرایندان اتخاذ شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5866

به "بازدید از پروژه های شاخص و توسعه محله ای منطقه 20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از پروژه های شاخص و توسعه محله ای منطقه 20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید