بدنسازی سنگین برای فینال بی فایده است، تصمیم کمیته فنی عاقلانه بود

به گزارش مجله بای بلاگ، حمید بی غم در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تعیین زمان برگزاری دیدارهای رفت و برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بین گیتی پسند و مس سونگون گفت: باتوجه به تعطیلی چند ماهه مسابقات و تمرینات، انجام کار بدنسازی سنگین برای فینال بی فایده است و من آنرا انجام نمی دهم. باید بدن بازیکنان را با کار با توپ آماده و انرژی آنها را برای فینال تقسیم کنیم. در این ارتباط از نظر بزرگان هم استفاده کرده ایم تا بهترین آماده سازی را داشته باشیم.

بدنسازی سنگین برای فینال بی فایده است، تصمیم کمیته فنی عاقلانه بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص احتمال مصدومیت بازیکنانش در صورت نداشتن بدنسازی یادآور شد: اگر بخواهیم به یکباره به بازیکنان فشار بیاوریم، آسیب هایش بیشتر است و آنها در زمان مسابقه هم دچار افت خواهند شد.

بی غم که برای از سرگیری تمرینات گیتی پسند در اصفهان به سر می برد، در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان آغاز تمرینات تیمش شرح داد: امروز تست کرونا داده ایم. امیدوارم فردا جواب تست ها بیاید و سپس تمرینات را آغاز کنیم. دوس سانتوس و الکس فالکن دو بازیکن برزیلی هم روز یازدهم خرداد به تمرینات اضافه می شوند.

وی با اشاره به جدایی قطعی دوس سانتوس از گیتی پسند بعد از فینال لیگ برتر و دلیل این تصمیم و ارتباطش با مسائل مالی گفت: این بازیکن تصمیم گرفته است سال بعد به اسپانیا برود. او قول داده بهترین عملکردش را در فینال داشته باشد و با خاطره خوب ایران را ترک کند. درباره مسائل مالی هم باید بگویم که دوس سانتوس اصلاً بحثی از پول مطرح نکرد. او یک بازیکن کاملاً حرفه ای است و فقط گفت که سال بعد به اسپانیا می روم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره احتمال جدایی الکس فالکن دروازه بان برزیلی در فصل بعد هم یادآور شد: یکی، دو باشگاه ایتالیایی خواهان الکس هستند ولی او هنوز تصمیم نگرفته است. الکس یک دروازه بان فوق العاده است و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

بی غم در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد سپهر محمدی دروازه بان سابق گیتی پسند به این تیم بازشود؟ اظهار کرد: صحبت خاصی از بازگشت سپهر نشده است. او یکی از دروازه بان های بزرگ فوتسال ایران و از بزرگترین ورزشکاران شهر اصفهان است که احترامش واجب است. فعلاً تصمیم برای فصل آینده مشخص نیست.

وی در واکنش به صحبت های قائم مقام باشگاه گیتی پسند که گفته بود اولویت باشگاه برای فصل بعد ادامه کار با حمید بی غم است، تاکید کرد: مسئولان باشگاه تا امروز (تا ظهر امروز) با من صحبت نکرده اند. هدف اولم این است که با تلاش و پشتکار، بهترین نتیجه امسال را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در انتها درباره تصمیم کمیته فنی و توسعه برای شرکت دادن تیم قهرمان لیگ در جام باشگاه های آسیا و نایب قهرمان لیگ در جام باشگاه های جهان گفت: کمیته فوتسال بهترین تصمیم را گرفت و از اعضایش تشکر می کنم. سال گذشته کننده ایران هم در آسیا و هم در مسابقات جام باشگاه های جهان شرکت کرد و چون خسته بود نتوانست در مسابقات جهان نتیجه بگیرد. این تصمیم باعث می شود سایر تیم ها هم انگیزه پیدا کنند و بازیکنان و مربیان بیشتری از ایران خود را در عرصه بین الملل نشان بدهند. به نظرم تصمیم کمیته فوتسال عاقلانه بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2397

به "بدنسازی سنگین برای فینال بی فایده است، تصمیم کمیته فنی عاقلانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدنسازی سنگین برای فینال بی فایده است، تصمیم کمیته فنی عاقلانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید