برقراری پروازهای غیرزیارتی به نجف و بغداد، مسافران فعلا منتظر پرواز ترکیه نباشند

به گزارش مجله بای بلاگ، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به برقراری پرواز از ایران به نجف و بغداد به صورت موردی و غیرزیارتی ، گفت: فعلا مسافران به دنبال پرواز ترکیه نباشند.

برقراری پروازهای غیرزیارتی به نجف و بغداد، مسافران فعلا منتظر پرواز ترکیه نباشند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مقصود اسعدی سامانی در تشریح آخرین شرایط پروازهای بین المللی، گفت: در حال حاضر پروازهای خارجی در بعضی راستاهایی که برقرار شده است با رعایت پروتکل های بهداشتی و داشتن برگه آزمایش تست منفی PCR (تست کرونا) انجام می گردد.

* برقراری پروازهای نجف و بغداد به صورت خاص

وی اعلام کرد: در حال حاضر پروازها به عراق در راستا بصره برقرار است، همچنین در راستاهای نجف و بغداد به برای اتباع عراق و یا آنهایی که ویزای اقامت دارند و یا مأموریت به این مناطق دارند، پرواز به صورت موردی انجام می گردد، اما در قالب پروازهای زیارتی فعلاً پروازی انجام نمی گردد.

وی اضافه کرد: در راستا نجف و بغداد فعلاً ماهان پرواز می نماید اما شرکت های هواپیمایی دیگر هم در حال رایزنی برای اخذ مجوز و برقراری پرواز طبق دستورالعمل ها هستند.

* مسافران فعلا دنبال پرواز ترکیه نباشند

وی ادامه داد: کشور ترکیه هم تاریخ جدیدی که برای برقراری پروازها به این کشور اعلام نموده ، 11 مهر ماه است که البته این تاریخ هم به دلیل آنکه چندین بار از سوی ترکیه تغییر یافته، اعتباری ندارد؛ متذکر می شویم این تاریخ دلیلی بر آن نگردد که مردم بخواهند بلیت ترکیه تهیه نمایند و باز برقراری پرواز به تأخیر بیفتد و مسافران با مشکل استرداد بلیت روبرو شوند و متقاضیان فعلا دست نگه دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر پروازی بین ایران و ترکیه برقرار گردد، فقط ترکیش ایرلاین به ایران می آید؟ گفت: اگر قرار باشد پروازی بین ایران و ترکیه برقرار گردد، از سوی شرکت های هواپیمایی دو طرف انجام می گردد، وقتی ترکیش ایرلاین به ایران بیاید متقابلا ایرلاین های ایرانی هم میتوانند به ترکیه پرواز نمایند.

* امکان استفاده گردشگران از پرواز امارات فراهم شد

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اضافه کرد: همچنین در راستا امارات هم کماکان با رعایت پروتکل های بهداشتی و داشتن تست منفی PCR (کرونا) برای مسافران پروازها بین دو کشور انجام می گردد.

وی اضافه کرد: امارات به تازگی در موارد محدود ویزای گردشگری هم قبول می نماید اما دادن این ویزا به سختی انجام می گردد، تست منفی کرونا لازم دارد و اگر مسافری تست کرونا نداشته باشد موضوع قرنطینه در آن کشور مطرح می گردد.

وی اضافه کرد: پروازهای امارات توسط ماهان انجام می گردد و شرکت های هواپیمایی دیگر هم در حال کوشش هستند که با رعایت پروتکل ها پروازهای امارات را برقرار نمایند.

* پرواز مادرید برقرار شد

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: از سوی دیگر در راستاهای اروپایی پروازهای پاریس، لندن، آمستردام، منچستر، وین و میلان در حال اجرا است، همچنین پروازهای مادرید آغاز شده است.

* برقراری پرواز کابل

وی با بیان اینکه پرواز کابل به صورت موردی انجام می گردد، اظهار کرد: پرواز کوالالامپور، تایلند و بانکوک انجام می گردد البته همه باید تست منفی کرونا داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4016

به "برقراری پروازهای غیرزیارتی به نجف و بغداد، مسافران فعلا منتظر پرواز ترکیه نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پروازهای غیرزیارتی به نجف و بغداد، مسافران فعلا منتظر پرواز ترکیه نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید