تقدیر حریرچی از برنامه مثل ماه

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون وزیر بهداشت بخاطر حضور رئیس بیمارستان دکتر ضیاییان از ویژه برنامه ماه رمضان شبکه سه تشکر کرد.

تقدیر حریرچی از برنامه مثل ماه

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، دکتر محمد عفت پناه، رئیس بیمارستان ضیائیان تهران در جریان شیوع بیماری کرونا با وجود بیماری مادر و نیاز ایشان به حضورشان بر بالین مادر بیمار، در دو راهی مهم انتخاب خانواده و جامعه قرار گرفت. دکتر عفت پناه در این راستا با انتخاب جامعه و نجات جان بیماران کرونایی به رسالت کاری و قسم پزشکی خود عمل کرد و نتوانست بر بالین مادر حاضر شود و بعد از آن خود دچار بیماری کرونا شد.

برنامه مثل ماه با دعوت از دکتر عفت پناه پای سخنان این پزشک فداکار نشست و جنبه های مختلف ایثار ایرانیان را به نمایش گذاشت.

به همین دلیل دکتر حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاحبه با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران در خصوص پرداخت برنامه مثل ماه شبکه سه به این موضوعات اظهار کرد: دعوت از جهادگران و مبارزان جبهه های خط مقدم با کرونا در برنامه مثل ماه و در شبکه سه عملکرد مناسب و شایسته ای در جهت بزرگداشت و تکریم این جهادگران است. خدا به عوامل این برنامه خیر دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2411

به "تقدیر حریرچی از برنامه مثل ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر حریرچی از برنامه مثل ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید