تمهیدات جدید ستاد مقابله با کرونا در گناوه

به گزارش مجله بای بلاگ، فرماندار گناوه گفت: در پی شیوع بالای ویروس کرونا در این شهرستان، به منظور حفط سلامتی شهروندان، ستاد مقابله با این بیماری تشکیل جلسه داد و تمهیدات جدید اعمال کرد.

تمهیدات جدید ستاد مقابله با کرونا در گناوه

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا مهرجو یکشنبه 25 خرداد اضافه کرد: باتوجه شیوع بیماری کرونا در بین کارکنان دستگاه های اجرایی، عموم شهروندان، حضور در این اماکن و عمومی را تا 15 تیر آینده به حداقل ممکن برسانند.

وی اظهار کرد: براساس مصوبه های دیگر این ستاد، تمامی راه های منتهی به ساحل شهرستان مسدود و روشنایی و تمامی خدمات دهی رفاهی در این نقطه تا 15 تیرماه تعطیل می گردد.

مهرجو اضافه کرد: با توجه به شیوع این بیماری و آلودگی در مراکز بهداشتی و درمانی مردم جز موارد ضروری از حضور در این مراکز بجد پرهیز نمایند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا گناوه، استان بوشهر گفت: تشریفات تشیع وتدفین اموات با حداقل افراد صورت گیرد و آرامستان ها تنها درلحظه دفن بازگشایی و سایر ساعات تعطیل و برگزاری هرنوع مراسم در این مکان تا 15 تیر سال جاری ممنوع است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی، اجرائیات شهرداری و مأموران بهداشت محیط به قید فوریت نسبت به تعطیلی اماکن عرضه دخانیات (قلیان) اقدام نمایند.

مهرجو گفت: استفاده از ماسک برای کارمندان و مراجعه نمایندگان به دستگاه های دولتی و غیردولتی الزامی است.

فرماندار گناوه گفت: برگزاری هرگونه تجمع تحت هرعنوان تا 15 تیرماه ممنوع است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر نزدیک به 200 بیمار و 4 فوتی کرونایی داشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3076

به "تمهیدات جدید ستاد مقابله با کرونا در گناوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات جدید ستاد مقابله با کرونا در گناوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید