تهرانی ها مراقب مصرف برق باشند

به گزارش مجله بای بلاگ، در پی افزایش دما، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای از عموم شهروندان خواست الگوی مصرف برق را رعایت کنند.

تهرانی ها مراقب مصرف برق باشند

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه به این شرح است: به اطلاع هموطنان گرامی می رساند، با توجه به استقرار جبهه هوای گرم که منجر به افزایش دما هوای در بیشتر نقاط کشور شده است، علاوه بر فشار دوچندان به تاسیسات برق رسانی کشور، میزان مصرف برق نیز به صورت فزاینده ای افزایش یافته است.

از این رو با یادآوری این که تمامی کارکنان صنعت برق به منظور تامین برق مستمر و پایدار با حدبیشتر توان و ظرفیت در حال خدمت رسانی هستند، اعلام می دارد از امروز تا انتها هفته جاری تمامی سامانه های سرمایشی ادارات و ساختمان های ستادی و بخش های فنی و اجرایی زیرمجموعه صنعت برق کشور، از ساعت 12 ظهر به منظور همراهی و اطمینان از تامین برق پایدار هموطنان، خاموش خواهد شد.

به همین دلیل شرکت توانیر نیز با صدور اطلاعیه ای گفت: در راستای پیشگامی صنعت برق کشور در کاهش مصرف برق ادارات و ساختمان های این صنعت، سامانه های سرمایشی ساختمان های اداری در تمامی شرکت های زیر مجموعه از ساعت 12 ظهر، خاموش خواهد شد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز متقابلا از هموطنان گرانقدر تقاضا دارد با توجه به دمای هوا و شرایط خاص شیوع بیماری کرونا در کشور با رعایت و توجه دقیق به نکات مرتبط با مصرف بهینه برق از جمله تنظیم دمای آسایش روی 24 درجه، استفاده از دور کند کولر آبی و جا به جایی تجهیزات پر مصرف از جمله اتو، لباسشویی، ظرفشویی و ... به ساعات انتهای شب و ابتدای روز، صنعت برق را در تامین برق مطمئن و بی وقفه، یاری کنند.

این شرکت از همراهی صمیمانه مشترکان برق پایتخت، کمال تشکر و قدردانی را دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3277

به "تهرانی ها مراقب مصرف برق باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانی ها مراقب مصرف برق باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید