توجه به علوم انسانی در کنار توسعه فناوری احتیاج جدی امروز دنیا است

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: احتیاج بسیار جدی امروز ایران و دنیا توجه به علوم انسانی در کنار توسعه فناوری است.

توجه به علوم انسانی در کنار توسعه فناوری احتیاج جدی امروز دنیا است

سعداله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره برنامه های سال آینده این دانشگاه، گفت: دانشگاه شهید بهشتی در حوزه پژوهش یکی از دانشگاه های تراز اول کشور است. ارتباط برون سازمانی و پروژه هایی که همکاران ما خارج از دانشگاه مشغول آن هستند از صندلی بسیار خوبی برخوردار است.

نصیری قیداری گفت: ارتباط با صنعت، حل معضلات کشور و تعداد زیادی از پروژه هایی که کشور در شرایط تحریم به آ نها احتیاج دارد به دست اساتید توانمند و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه انجام می گردد.

آغاز فعالیت مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی

رئیس دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: به حوزه فناوری که بحث بسیار مهمی است توجه کافی داریم و یک مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی در این دانشگاه افتتاح کردیم که در نوع خودش بسیار ارزشمند و بی نظیر است.

نصیری قیداری گفت: مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی اولین یا حداکثر دومین مرکزی است که علاوه بر حوزه های دانش مهندسی و علوم پایه حوزه علوم انسانی را هم در بحث فناوری فعال می نماید که احتیاج بسیار جدی امروز ایران و دنیا است که بتوانیم به علوم انسانی در کنار توسعه فناوری توجه کنیم.

انتهای پیغام/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 792

به "توجه به علوم انسانی در کنار توسعه فناوری احتیاج جدی امروز دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به علوم انسانی در کنار توسعه فناوری احتیاج جدی امروز دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید