حذف نشانه های غرض ورزی در فیسبوک و اینستاگرام

به گزارش مجله بای بلاگ، فیسبوک به خاطر ناکامی در مقابله با صفحات و پست های گروه های نژادپرست مورد انتقاد قرار داشته است. همچنین انتقاد هایی از ساکت کردن صدای سیاهان در اینستاگرام وجود داشته است.

حذف نشانه های غرض ورزی در فیسبوک و اینستاگرام

فیسبوک می گوید می خواهد هرگونه غرض ورزی در سیستم خود را حذف کند

فیسبوک اذعان نموده است که باید برای مقابله با نژادپرستی در شبکه های اجتماعی اش بیشتر کوشش کند و درحال ایجاد دو گروه برای آنالیز سیاست ها و الگوریتم هایی است که به کشف این پست ها یاری می نمایند. تیم انصاف اینستاگرام و شورای همه شمول بودن محصولات فیسبوک در الگوریتم ها به دنبال نشانه های غرض ورزی خواهند گشت و برای بدل کردن هر دو شبکه به محیطی امن و منصفانه برای همه کوشش خواهند کرد.

فیسبوک به خاطر ناکامی در مقابله با صفحات و پست های گروه های نژادپرست مورد انتقاد قرار داشته است. همچنین انتقاد هایی از ساکت کردن صدای سیاهان در اینستاگرام وجود داشته است.

ویشال شاه، نائب رئیس بخش محصولات اینستاگرام، در بیانیه ای گفت: جنبش عدالت نژادی یک لحظه خیلی مهم برای شرکت ماست. هرگونه تعصبی در سیستم و سیاست های ما مغایر ارائه سکویی برای همه برای ابراز بیان است. او اضافه نمود: هرچند همواره برای ایجاد یک تجربه برابرتر کوشش می کنیم، برای استمرار پیشرفت در این زمینه دست به کوشش های تازه ای خواهیم زد.

فیسبوک گفت که در ماه های آینده نحوه همکاری این دو گروه را تشریح خواهد نمود.

به گزارش موسسه نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو نیمی از کاربران سیاهپوست برای بیان عقاید سیاسی خود به شبکه های اجتماعی رجوع می نمایند یا در این شبکه ها درگیر مسائلی می شوند که برایشان مهم است. ماه پیش آدام موسری مدیر اینستاگرام اذعان کرد که نگرانی ها درباره اینکه آیا ما صدا های سیاهان را ساکت می کنیم و اینکه آیا محصولات و سیاست های ما با همه برخورد یکسانی دارد یا نه را شنیده است.

همزمان شبکه رقیب اینها، اسنپ، تحقیقاتی را درباره نژادپرستی در این شرکت آغاز نموده است. کارمندان سابق اسنپ در ماه ژوئن در شبکه مشبل (Mashable) ادعا کردند که در این شرکت یک فرهنگ نژادپرستانه وجود دارد. اسنپ چت قبلا به خاطر بعضی از فیلترهایش مورد انتقاد قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: فرادید
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3351

به "حذف نشانه های غرض ورزی در فیسبوک و اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف نشانه های غرض ورزی در فیسبوک و اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید