حمایت اف بی آی از سرکوب معترضین عدالت خواهی در پورتلند

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از هیل، رن کنون مامور ویژه اف بی آی در دفتر پورتلند در بیانیه ای ضمن حمایت از سرکوب معترضین در این شهر، اعلام نمود: پلیس اف بی آی در حال آنالیز نقض خاص قانون فدرال از جمله آتش سوزی، استفاده از مواد منفجره و حمل و نقل اموال سرقتی است.

حمایت اف بی آی از سرکوب معترضین عدالت خواهی در پورتلند

کنون اضافه کرد: تمرکز ما عضویت افراد در گروه های خاص نیست بلکه افرادی که مرتکب خشونت و فعالیت های جنایی می شوند است و این یک جرم فدرال محسوب می گردد و تهدیدی برای امنیت ملی است.

از اوایل ماه ژوئن (خرداد) بعد از کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی توسط نیروهای پلیس، شهر پورتلند شاهد صحنه های متعدد معترضین و مخالفت با نوع رفتارهای خشونت آمیز پلیس و بی عدالتی ها در کشور بوده است.

با تشدید اعتراضات، با دستورترامپ نیروهای سرکوبگر فدرال به این شهر اعزام شدند و به وسیله خشونت، بازداشت و ضرب و شتم در صدد خاموش کردن این جنبش مردمی هستند.

در ادامه رفتارهای خشونت آمیز نیروهای فدرال با معترضین، دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد مستقر در ژنو، روز آدینه از دولت آمریکا خواست مانع رفتار نامناسب ماموران پلیس و نیروهای امنیتی علیه تظاهرکنندگان معترض و روزنامه نگاران در شهرهای این کشور مانند پورتلند یا بازداشت غیرقانونی آنها گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3393

به "حمایت اف بی آی از سرکوب معترضین عدالت خواهی در پورتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اف بی آی از سرکوب معترضین عدالت خواهی در پورتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید