خبرنگاران شروع طرح خوداظهاری کارکرد کنتور آب در مازندران

به گزارش مجله بای بلاگ، ساری - خبرنگاران - شرکت آب و فاضلاب مازندران خاطرنشان کرد که طرح خوداظهاری کارکرد کنتور مشترکین آب از صبح چهارشنبه 20 فروردین در استان شروع می گردد.

خبرنگاران شروع طرح خوداظهاری کارکرد کنتور آب در مازندران

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران طرح خوداظهاری کارکرد کنتور آب در راستای حفظ سلامت عمومی، کاهش تردد قاریان کنتور ، توسعه خدمات دولت الکترونیک و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام می گیرد.

بر اساس این طرح مشترکین آب می توانند به صورت ماهانه کارکرد کنتور آب خود را به وسیله تلفن همراه و با ارسال پیامکی شماره کارکرد کنتور آب به سامانه تلفنی 30004615 از میزان مصرف خود آگاه شوند.

علاوه بر این مشترکین آب شهری به وسیله سایت شرکت آب و فاضلاب استان مازندران به آدرس https://www.abfa-mazandaran.ir و مشترکین آب روستایی با مراجعه به آدرس اینترنتی https://abfar-mz.ir کارکرد کنتور را در قسمت میز خدمات الکترونیک (بخش خدمات الکترونیک مشترکین) ثبت نمایند.

همچنین شرکت آب و فاضلاب مازندران از مشترکین خواست برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس ضمن خودداری از مراجعه حضوری، برای ثبت و پیگیری درخواستهای خود به وسیله سایت شرکت اقدام و یا برای کسب هدایت های لازم با سامانه 122 تماس حاصل نمایند.

این شرکت ضمن قدردانی اعلام کرد: مشترکین آب از فردا به صورت ماهانه کارکرد کنتور را با روشهای ذکر شده به شرکت آب وفاضلاب استان مازندران اعلام نمایند.

از جمعیت سه میلیون و 300 هزار نفری مازندران 2 میلیون مصرف نمایندگان در مناطق شهری و یک میلیون مشترک آب شبکه شرب در مناطق روستایی زندگی می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1600

به "خبرنگاران شروع طرح خوداظهاری کارکرد کنتور آب در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع طرح خوداظهاری کارکرد کنتور آب در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید