خبرنگاران ارومیه، میزبان اولین مدرسه فوتبال وابسته به تیم استقلال تهران

به گزارش مجله بای بلاگ، ارومیه- خبرنگاران- مدیرعامل نمایندگی مدرسه فوتبال استقلال تهران در ارومیه گفت: مجوز اولین مدرسه فوتبال باشگاه استقلال با مکاتبه های اجرا شده برای معرفی استعدادهای فوتبال ارومیه دریافت شده و به زودی دوره های آموزش و استعدادیابی آغاز می شود.

خبرنگاران ارومیه، میزبان اولین مدرسه فوتبال وابسته به تیم استقلال تهران

سالار قدسی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: تابستان امسال، تیم های پایه و بزرگسالان استقلال برای برگزاری دیدارهای محبت آمیز به ارومیه سفر می کنند و همزمان افتتاحیه رسمی مدرسه فوتبال با حضور مدیرعامل تیم استقلال و مربیان تیم های پایه این باشگاه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: بنا داریم یک تیم در رده های پایه لیگ های استانی و لیگ اول فوتبال استان آذربایجان غربی معرفی کنیم و در آینده با کسب نتایج لازم، جواز حضور در لیگ های سطح بالای فوتبال کشور را به دست آوریم که از این طریق استعدادهای فوتبال ارومیه بیش از پیش به فوتبال ایران معرفی می شود.

کیومرث پورایراندوست رییس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این باره گفت: مجوز فعالیت این مدرسه برای 6 ماه به عنوان کننده مدرسه فوتبال باشگاه استقلال دریافت شده و هیات فوتبال به عنوان متولی این حوزه تلقی می شود.

فوتبال ارومیه، هم اکنون یک کننده در لیگ دسته یک فوتبال ایران دارد که این تیم یکی از شانس های صعود به لیگ برتر به شمار می رود.

اوایل دهه 70 شمسی، پاکدیس ارومیه در سطح نخست فوتبال ایران حضور داشت و در آن سال ها پیروز شد برابر استقلال تهران به تساوی دست یابد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2724

به "خبرنگاران ارومیه، میزبان اولین مدرسه فوتبال وابسته به تیم استقلال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارومیه، میزبان اولین مدرسه فوتبال وابسته به تیم استقلال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید