خبرنگاران استاندار: شیوع ویروس کرونا در استان تهران رو به کاهش است

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- استاندار تهران با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا در این استان رو به کاهش است خاطرنشان کرد: فرایند بستری و مرگ و میر بیماران در استان تهران نیز با یک شیب ملایم در حال کاهش است.

خبرنگاران استاندار: شیوع ویروس کرونا در استان تهران رو به کاهش است

به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: بیشترین پیک بستری بیماران در روزهای دوم و سوم مردادماه حدود 4 هزار و 500 نفر بوده که این میزان در روز اول شهریورماه به 3 هزار و 150 نفر رسید.

وی افزود: اگرچه شیوع ویروس کرونا در استان تهران دارای یک شرایط شیب آرام و ملایم است اما نمی توان تاریخ مشخصی برای خروج از شرایط قرمز و یا هشدار گفت.

استاندار تهران ادامه داد: تعطیلات پیش رو و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم به تسریع این شیب ملایم کمک می کند و اگر مردم بخوبی رعایت کنند می توان از این شرایط خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: بطور متوسط روزانه 50 نفر میزان بستری بیماران در استان تهران کاهش یافته است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 358 هزار و 905 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 141 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 20 هزار و 643 نفر رسیده است.

سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار قطعی مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور خاطرنشان کرد: ️از دیروز تا امروز 2 شهریور 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 113 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 882 نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 358 هزار و 905 نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 141 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 20 هزار و 643 نفر رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3851

به "خبرنگاران استاندار: شیوع ویروس کرونا در استان تهران رو به کاهش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: شیوع ویروس کرونا در استان تهران رو به کاهش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید