خبرنگاران ایران می تواند قطب رشته فوتوالی در آسیا باشد

به گزارش مجله بای بلاگ، اهواز - خبرنگاران - رییس فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری گفت: می توانیم قطب اصلی فوتوالی در آسیا باشیم در صورتی که در برگزاری لیگ و اخذ میزبانی مسابقات رسمی بین المللی تلاش کنیم.

خبرنگاران ایران می تواند قطب رشته فوتوالی در آسیا باشد

به گزارش خبرنگاران محمدتقی امیری خراسانی جمعه در حاشیه مسابقات جام ستارگان فوتوالی کشور که در اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: فوتوالی یکی از رشته های ورزشی جذاب و با ماهیت گردشگری است که قطعا در آینده نه چندان دور در بازی های ساحلی جهانی و آسیایی و حتی در المپیک شاهد حضور این رشته خواهیم بود.

وی استعدادیابی و توسعه فوتوالی در استان ها را یکی از برنامه های این فدراسیون برشمرد و گفت: این رشته نیاز به تجهیزات کم تری نسبت به خیلی از رشته های تیمی دارد که در اقتصاد مقاومتی بسیار مفید است.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری به توسعه بخش قهرمانی رشته فوتوالی در کشور اشاره کرد و گفت: می توان از طریق برگزاری جام و رقابت های قهرمانی کشور این رشته را توسعه داد و به سمت باشگاه داری پیش رویم تا در نهایت میزبانی مسابقات رسمی بین المللی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سال 1400 مسابقات لیگ را به دلیل همه گیری کرونا به صورت متمرکز برگزار می کنیم گفت:البته با بهتر شدن شرایط کرونایی، احتمال برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت نیز وجود دارد.

خوزستان قطب فوتوالی کشور است

سیدکریم حسینی رییس هیات ورزش های روستایی و عشایری خوزستان نیز گفت: خوزستان قطب فوتوالی کشور است و بنا داریم در کنار رودخانه کارون، قطب بازی های ساحلی کشور باشیم.

وی با بیان اینکه فوتوالی یک ورزش پر تحرک برای نوجوانان و جوانان است اضافه کرد: اهواز و خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در تمام رشته ها به ویژه ورزش های ساحلی دارند و می توان در کنار ساحل کارون مسابقات و جشنواره های بیشتری برگزار کرد.

حسینی با بیان اینکه شرق و غرب رودخانه کارون ظرفیت ایجاد زیرساخت برای رشته های ساحلی را دارد گفت: امیدواریم با عزم و اراده مسئولان ورزشی شهری این اتفاق رخ دهد.

رییس هیات ورزش روستایی و عشایری خوزستان بیان نمود: خوشبختانه در تیم ملی شاهد حضور ورزشکاران و مربیان خوزستانی هستیم که این موضوع باعث گسترش فوتوالی در خوزستان می شود.

تیم گلساپوش یزد قهرمان مسابقات فوتوالی کشور در اهواز شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6401

به "خبرنگاران ایران می تواند قطب رشته فوتوالی در آسیا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایران می تواند قطب رشته فوتوالی در آسیا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید