خبرنگاران حمله طالبان به پنجشیر در سالگرد شهادت احمدشاه مسعود

به گزارش مجله بای بلاگ، کابل - خبرنگاران - هم زمان با نوزدهمین سالگرد شهادت احمدشاه مسعود فرمانده نامدار مجاهدین افغانستان، گروه طالبان امروز سه شنبه به یکی از شهرستان های زادگاه وی در استان پنجشیر حمله نموده و گروهی از مردم را گروگان گرفتند.

خبرنگاران حمله طالبان به پنجشیر در سالگرد شهادت احمدشاه مسعود

به گزارش خبرنگاران، سهراب سهرابی فرماندار شهرستان آبشار استان پنجشیر در گفت و گو با شبکه تلویزیون یک افغانستان گفت که حدود 60 جنگجوی گروه طالبان به این شهرستان حمله نموده و تعدادی از مردم را به گروگان گرفته اند.

وی اضافه نمود: صبح امروز طالبان پس از حمله به منطقه شهرغلغله، گروگانها را به یک مسجد انتقال داده اند و نیروهای امنیتی پس از رسیدن به محل، مسجد را محاصره نموده اند.

بر اساس این گزارش، طی 19 سال گذشته این نخستین بار است که گروه طالبان به استان پنجشیر حمله می نماید و این حمله در سالروز شهادت احمدشاه مسعود قهرمان ملی افغانستان که زادگاهش پنجشیر بود و این منطقه به عنوان دره تسخیر ناپذیر مشهور شده بود؛ معنی دار به نظر می رسد.

شب گذشته نیز شماری از گروه طالبان به شهرستان ده سبز در شرق کابل حمله کردند که در نتیجه چهار جنگجوی طالب کشته و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4133

به "خبرنگاران حمله طالبان به پنجشیر در سالگرد شهادت احمدشاه مسعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمله طالبان به پنجشیر در سالگرد شهادت احمدشاه مسعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید