خبرنگاران سیدحسن نصرالله: رویارویی با دشمنان را ادامه می دهیم

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- دبیر کل حزب الله لبنان گفت: دشمنان به لحاظ نظامی، سیاسی و امنیتی در برابر ما شکست خورده اند و همچنان به رویارویی با آنها ادامه خواهیم داد.

خبرنگاران سیدحسن نصرالله: رویارویی با دشمنان را ادامه می دهیم

سید حسن نصرالله شنبه شب در سخنانی به مناسب عاشورای حسینی به تبلیغات علیه مقاومت اشاره و یادآورشد که اکنون اتاق عملیات دشمن اخبار رویارویی با محور مقاومت را اداره می کند.

وی یادآورشد که شماری زیادی از مقاله هایی که اکنون علیه مقاومت نوشته می شود در برابر دریافت پول است.

نصرالله ادامه داد که سفارتخانه های کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و برخی دیگر کشورها تا به امروز ده ها میلیون دلار برای تبلیغ علیه حزب الله پرداخت کرده اند.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: تبلیغات منفی که اکنون علیه مقاومت صورت می گیرد، بی سابقه است و ما در حال حاضر با اتاق مدیریت اخبار علیه محور مقاومت روبه رو هستیم.

وی یکی از راه های مقابله با تبلیغات مسموم علیه مقاومت را تحریم تریبون ها و پایگاه های خبری دروغ پراکن و گمراه کننده دانست و خواستار دقت در گزینش اخبار شد.

دبیر کل حزب الله لبنان بیطرفی در جنگ میان حق و باطل را مردود دانست و حمایت از حق و رویارویی با باطل را وظیفه ای الهی، شرعی و اخلاقی خواند.

وی همچنین به رد پیشنهاد آمریکا از سوی حزب الله برای تغییر نظام سیاسی لبنان در برابر دریافت پول اشاره کرد و گفت: آنها به ما پیشنهاد کردند که در قبال پول، قدرت و تغییر نظام سیاسی لبنان از اهداف خود دست بکشیم ولی ما این کار را نکرده و نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر ایستادگی در برابر دشمنان گفت: قتل و ارعاب نمی تواند ما را بترساند و شایعات و جنگ روانی قادر نیست عزم و اراده مان را در پیمودن این جهت از بین ببرد.

نصرالله همچنین به واقعه عاشورا پرداخت و گفت که اصحاب امام حسین به دلیل پیشینه ایمانی و احساس مسئولیت در قبال امت و امام خویش، امام حسین (ع) را ترک نکردند و از کربلا خارج نشدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4051

به "خبرنگاران سیدحسن نصرالله: رویارویی با دشمنان را ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیدحسن نصرالله: رویارویی با دشمنان را ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید