خبرنگاران صادقی: در زمان همکاری با سایپا بازیکن سازی را دستور کار قرار دادم

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران- تهران- سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا گفت: از نظر خلق موقعیت و بازی سازی خوب بودیم اما در رسیدن به گل ضعف داشتیم. بازیکن سازی دستور کاری بود که از ابتدای حضور روی نیمکت سایپا به آن توجه داشتم.

خبرنگاران صادقی: در زمان همکاری با سایپا بازیکن سازی را دستور کار قرار دادم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی در گفت و گویی تلویزیونی توضیح داد: 21 سال در مجموعه سایپا حضور داشتم و خاطرات بسیاری با این تیم دارم، من همراه سایپا قهرمانی لیگ برتر را تجربه کردم و حتی خطر سقوط به لیگ پایین تر را هم حس کردم. سایپا مجموعه خوبی است و جا دارد از مجموعه پرسنل این گروه خودروسازی تشکر کنم.

وی ادامه داد: از زمانی که در باشگاه سایپا مسوولیت گرفتم با توجه به این که طرفداران آنچنانی نداشتیم، تصمیم گرفتم بازیکن سازی را در دستور برنامه های خود قرار دهم و در همین مدت 15 بازیکن را از رده جوانان به بزرگسالان آوردم و سعی کردم غیر از فوتبال، درس زندگی و مهارت های دیگر را نیز به آنان یاد دهم تا آینده بهتری داشته باشند چرا که همه چیز فوتبال نیست.

مرد با اخلاق فوتبال ایران تاکید نمود: در سال گذشته حمایت های بسیار خوبی از این تیم شد، اما در این فصل تا حدودی این مساله کمتر بود اما در 2 ماه گذشته، این مساله دوباره قوت گرفت و شرایط خوب بود اما در نهایت تصمیم گرفتم تا از مجموعه سایپا جدا شوم و در ادامه لیگ برای این تیم و بازیکنان آرزوی پیروزیت دارم.

صادقی گفت: ما از نظر خلق موقعیت و بازی سازی عملکرد خوبی داشتیم و تنها نقطه ضعف ما این بود که گل نمی زدیم، در ادامه لیگ 30 امتیاز دیگر باقی مانده و امیدوارم بازیکنان سایپا امتیازهای لازم را کسب نمایند تا این تیم در جایگاهی متناسب با شان این باشگاه قرار بگیرد.

مربی و بازیکن اسبق سایپا یادآور شد: کار کردن با بازیکنان جوان، سخت اما لذت بخش است و خوشحالم که این تجربه را کسب کردم، بازیکنان خوبی داریم که آینده روشنی دارند و باید در فوتبال پیروز شوند.

پس از ابراهیم صادقی، محسن بیاتی نیا راهنمایی این تیم را بر عهده گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7103

به "خبرنگاران صادقی: در زمان همکاری با سایپا بازیکن سازی را دستور کار قرار دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صادقی: در زمان همکاری با سایپا بازیکن سازی را دستور کار قرار دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید