خبرنگاران طرح جامع 11 شهر همدان بازنگری می شود

به گزارش مجله بای بلاگ، همدان- خبرنگاران- معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: طرح جامع 11 شهر از استان که چشم انداز آن ها سرانجام یافته است، در سال جاری بازنگری می شود.

خبرنگاران طرح جامع 11 شهر همدان بازنگری می شود

مریم سمایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: بازنگری طرح های جامع شهرهای همدان، اسدآباد، تویسرکان در سال جاری به تصویب رسید و ابلاغ طرح تفصیلی شهر بهار نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: بازنگری طرح های تفصیلی شهرهای همدان و اسدآباد در صورت تصویب اجرا می شود.

سمایی مطرح نمود: در طرح جامع همدان سه ناحیه شمالی، مرکزی و جنوبی تعریف شده که با برنامه ریزی اجرا شده طرح عمرانی آن در حال اجرا است.

وی گفت: طرح مجموعه شهری همدان سال 87 مصوب و سال 91 مطالعات آن آغاز شد و پس از ارائه به شورای عالی شهرسازی، مهرماه سال گذشته، همدان کلانشهر شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: طرح جامع شهری وسیله ای برای سهولت تصمیم گیری و سیاست گذاری است که نقش هدایتی آن جنبه های با ارزشی دارد.

شهر همدان بیش از 577 هزار نفر جمعیت و پنج هزار و 700 هکتار وسعت دارد. سرانه جمعیتی این شهر در هر هکتار 93 نفر و سرانه این شاخص در کشور 54 نفر در هکتار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1818

به "خبرنگاران طرح جامع 11 شهر همدان بازنگری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح جامع 11 شهر همدان بازنگری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید