خبرنگاران معاون وزیر ارتباطات: لازمه تحقق شعار سال پشتیبانی و حمایت بیشتر است

به گزارش مجله بای بلاگ، سبزوار- خبرنگاران- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تحقق شعار سال منجر به توسعه مالی کشور می گردد و لازمه جهش فراوری، پشتیبانی و حمایت بیشتر از این بخش است.

خبرنگاران معاون وزیر ارتباطات: لازمه تحقق شعار سال پشتیبانی و حمایت بیشتر است

رمضانعلی سبحانی فر چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در سبزوار با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام فراوری؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: برای تحقق جهش فراوری، باید بعضی قوانین کنونی اصلاح و موانع پیش روی این حوزه برطرف گردد.

وی با اشاره به اینکه بخش فراوری نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان و مردم است، توضیح داد: برای حمایت از فراوری باید پشتیبانی در بخش های حقوقی و مالی انجام گردد و فراوریکنندگان از تسهیلات کم بهره بهره مند شوند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: یقینا جهشی که از سالهای گذشته در عرصه فراوری آغاز شده، با تحقق شعار سال جاری شتاب بیشتری خواهد گرفت.

سبحانی فر اضافه کرد: طی سال های گذشته در راستای جهش فراوری در بخش های مختلف اقدامات خوبی اجرا شده است که جلوگیری از خام فروشی صنایع معدنی و پتروشیمی ها از جمله آن است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1400 را فراوری؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گذاری و تاکید کردند که شعار انقلابی جهش فراوری سال جاری باید با حمایت همه جانبه و برطرف موانع به طور کامل محقق گردد.

ایشان اضافه کردند: تحقق جهش فراوری هم تأثیرات عمیق مالی در کشور از جمله در مساله ارزش پول ملی دارد و هم موجب اعتماد به نفس ملی، رضایتمندی عمومی و تضمین کننده امنیت ملی است.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6750

به "خبرنگاران معاون وزیر ارتباطات: لازمه تحقق شعار سال پشتیبانی و حمایت بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزیر ارتباطات: لازمه تحقق شعار سال پشتیبانی و حمایت بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید