درج نماد 6 شرکت سرمایه گذاری استانی جدید در بورس

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران : نماد 6 شرکت سرمایه­ گذاری استانی جدید در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

درج نماد 6 شرکت سرمایه گذاری استانی جدید در بورس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایبِنا، با موافقت هیات پذیرش، شرکت سرمایه­ گذاری استان زنجان از 18 شهریور با نماد وسزنجان در پلاک 561 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 4.7 هزار میلیارد تومان به عنوان سیزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

همچنین شرکت سرمایه­ گذاری استان آذربایجان شرقی از 18 شهریور با نماد وساشرقی در پلاک 562 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 20.4 هزار میلیارد تومان به عنوان چهاردهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان مرکزی نیز از 18 شهریور با نماد وسمرکز به عنوان پانزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 563 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 7.7 هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

در این میان، شرکت سرمایه­ گذاری استان چهارمحال بختیاری هم از 18 شهریور با نماد وسمحال به عنوان شانزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 564 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 6.1 هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان فارس هم از 18 شهریور با نماد وسفارس به عنوان هفدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 565 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 26.3 هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان سیستان و بلوچستان نیز از 18 شهریور با نماد وسیستا به عنوان هجدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک 566 و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه 15.8 هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4101

به "درج نماد 6 شرکت سرمایه گذاری استانی جدید در بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درج نماد 6 شرکت سرمایه گذاری استانی جدید در بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید