راهیابی تولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان به جشنواره های بین المللی

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/گیلان دو اثر از صدا و سیمای مرکز گیلان به جشنواره ABU PRIZES 2020 و فیلم کوتاه پویانمایی محاکمه از تولیدات این مرکز نیز به جشنواره فیلم کوتاه آمریکای لاتین 2020 راه یافت.

راهیابی تولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان به جشنواره های بین المللی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان، مستند نمایی از تولد تا تولد از معاونت صدا و کلاسی زیر سقف آسمان از معاونت خبر دو اثر راه یافته به جشنواره ABU PRIZES 2020 هستند.

مستند نمایشی از تولد تا تولد کاری از بهرام نوری روایتی از فرهاد رمضانی است که در روز تولد خود در حین عملیات خنثی سازی بمب به شهادت می رسد. این واقعه از زبان دخترش بعد از 18 سال روایت شده است.

اثر کلاسی زیر سقف آسمان کاری از اعظم سائدی روایتی از زندگی یک معلم جوان در روستاهای دورافتاده تالش در استان گیلان است که در دوران شیوع کرونا به علت عدم دسترسی بعضی از دانش آموزان عشایر به اینترنت مجبور به تدریس حضوری با حفظ فاصله اجتماعی می شود.

گیلان، لرستان، گلستان، کرمانشاه و مازندران جزو پنج استان دارای اثر در این دوره از جشنواره می باشند که گیلان و کرمانشاه هر یک با دو اثر در این رقایت حضور دارند.

همچنین فیلم کوتاه پویانمایی محاکمه به نویسندگی و تهیه کنندگی محمد وهابی و کارگردانی و انیماتوری اسماعیل جباری درباره یک تفنگ است که به تالاب انزلی وارد شده و قصد شکار دو پرنده زیبا را دارد، اما با محکمه وجدان درگیر محاکمه ذهنی خود می شود.

پیش از این نیز فیلم کوتاه محاکمه به جشنواره پویانمایی رمانی راه یافته بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3022

به "راهیابی تولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان به جشنواره های بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی تولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان به جشنواره های بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید