روحانی: اجازه ندادیم دشمن به اقتصاد آسیب بزند، نوسانات بورس طبیعی است

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس جمهور گفت: دولت اجازه نداد که بدخواهان ایران به اهداف خود در آسیب زدن به اقتصاد کشور دست یابند.

روحانی: اجازه ندادیم دشمن به اقتصاد آسیب بزند، نوسانات بورس طبیعی است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسن روحانی رئیس جمهور روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت، اصلی ترین سیاست دولت را ایجاد آرامش در اقتصاد و همچنین ثبات در تصمیمات و سیاست ها و نبود ابهام و نگرانی نسبت به آینده اقتصاد کشور دانست و تاکید نمود: ایجاد فضایی مطمئن، آرام و با ثبات و دادن اطمینان خاطر به مردم نسبت به آینده اقتصاد کشور همیشه مورد تاکید و توجه دولت بوده است.

وی گفت: دولت اجازه نداد که بدخواهان ایران به اهداف خود در آسیب زدن به اقتصاد کشور دست یابند اگر چه ممکن است در این جنگ شدید مالی، کندی هایی در تحقق اهداف و فرایند اجرای برنامه های دولت ایجاد شده باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه افزایش مشارکت مردم در اقتصاد و یاری به جهش فراوری، تقویت بازار سرمایه را از جمله راه های تحقق این هدف برشمرد و اضافه کرد: بازار سرمایه ظرفیت قابل توجهی برای راهنمایی نقدینگی جامعه به سمت فراوری و افزایش سرمایه گذاری و اشتغال دارد.

روحانی با اشاره به تصمیم دولت در اجرای سیاست تقویت بورس، گفت: عرضه های متنوع، سودآور و مطمئن از دارایی های دولتی و عمومی در بورس طبق برنامه ریزی های انجام گرفته با نظم و استمرار تداوم خواهد یافت و نباید در این موضوع هیچ کندی و تعللی صورت بگیرد.

رئیس جمهور گفت: کارشناسان بازار سرمایه نوسانات تصحیح کننده در بورس را امری عادی و طبیعی می دانند، اما در عین حال باید از ناهماهنگی در اظهار نظر ها و اقدامات اجتناب گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3765

به "روحانی: اجازه ندادیم دشمن به اقتصاد آسیب بزند، نوسانات بورس طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: اجازه ندادیم دشمن به اقتصاد آسیب بزند، نوسانات بورس طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید