ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست، مقابل بایرن مونیخ حرف های زیادی برای گفتن داریم

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا مقایسه هایی را که میان مهاجم آرژانتینی این تیم و همتای لهستانی اش در بایرن مونیخ می گردد، کم اهمیت دانست.

ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست، مقابل بایرن مونیخ حرف های زیادی برای گفتن داریم

به گزارش خبرنگاران، کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی امشب (آدینه) شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در سومین و جذاب ترین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

ستین درباره شرایط تیمش برای این بازی گفت: تیم در شرایط خوبی واقع شده است. بعد از پیروزی مقابل ناپولی در مرحله قبلی ما خودمان را برای این بازی آماده کردیم. باعث خوشحالی است که عثمان دمبله توانسته خودش را آماده کند و به این بازی برسد. او مدت زیادی است که بازی نکرده، اما ما تصور می کنیم که می تواند بازی خوبی انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در ادامه اضافه نمود: ما پتانسیل حریف را می دانیم و قصد هم نداریم آن را دستکم بگیریم. نه فقط آمارها، بلکه پتانسیل این تیم نشان می دهد که ما با رقیبی قدرتمند طرف هستیم. اما ما هم بارسلونا هستیم و توانایی های خودمان را داریم. به نظر این بازی یک بازی برابر خواهد شد که در هر مقطعی از آن یک تیم می تواند بهتر کار کند. ما حرف های زیادی برای گفتن در این بازی داریم.

وی درباره معرفی شدن بایرن مونیخ به عنوان بخت اصلی قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا و اینکه آیا این موضوع به مردان او برای شکست دادن حریف آلمانی انگیزه بیشتری می دهد، تأکید کرد: این بازی به خودی خود در بازیکنان ما انگیزه ایجاد می نماید. به هرحال پای یک بازی بسیار مهم در میان است و رقیب هم یک تیم عظیم است. با این حال چیزهایی که در بیرون از زمین بازی گفته می گردد با آنچه که در زمین بازی رخ می دهد، فرق دارد. به نظرم این یک بازی برابر خواهد بود.

ستین در خاتمه درباره مقایسه هایی که میان روبرت لواندوفسکی مهاجم نوک لهستانی بایرن مونیخ و لیونل مسی صورت می گیرد هم گفت: لواندوفسکی فوتبالیست عظیمی است، اما او در سطح لئو نیست. این خیلی واضح است. لواندوفسکی روزهای خوبی را سپری می نماید و این فصل هم در لیگ قهرمانان 13 گل زده است. در کل او فصل خوبی را گذرانده، اما لئو هم همین گونه بوده است. مسی می تواند به ما برای بردن بازی یاری کند، اما خود او هم همواره به قدرت و تأثیر کار گروهی ایمان داشته است.

تیم های فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا از ساعت 23:30 امشب به وقت تهران به مصاف هم می فرایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3695

به "ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست، مقابل بایرن مونیخ حرف های زیادی برای گفتن داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست، مقابل بایرن مونیخ حرف های زیادی برای گفتن داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید