شرایط فروش مشارکت در فراوری محصولات سایپا اعلام شد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران: در طرح فروش مشارکت در فراوری محصولات سایپا، سه محصول شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس با موعد زمان تحویل شهریور و مهر 1400 عرضه می شوند.

شرایط فروش مشارکت در فراوری محصولات سایپا اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از گروه خودروسازی سایپا، شرایط جدید پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با عنوان طرح فروش مشارکت در فراوری محصولات اعلام شد.

در این طرح، سه محصول شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس با موعد زمان تحویل شهریور و مهر 1400 عرضه می شوند.

برای خودرو شاهین، پیش پرداخت 80 میلیون تومانی با سود مشارکت 6 و سود انصراف 3 درصد، برای خودرو کوییک.اس مبلغ 40 میلیون و 800 هزار تومان و برای خودرو ساینا.اس مبلغ 39 میلیون و 800 هزار تومان با سود مشارکت 6,5 و سود انصراف 3,5 درصدی در نظر گرفته شده است.

قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد و تمامی محدودیت های موجود در طرح های قبلی، در طرح فروش مشارکت در فراوری نیز برقرار است.

متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 29 تیرماه به مدت سه روز و به صورت شبانه روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که در طرح خرداد و تیرماه امسال جهت شرکت در روش فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله محصولات نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبان طرح های مذکور نبوده اند، احتیاج به دریافت کد کاربری و رمز عبور مجدد ندارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3375

به "شرایط فروش مشارکت در فراوری محصولات سایپا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش مشارکت در فراوری محصولات سایپا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید