عراق در شرایط نامطلوبی واقع شده است

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه بغداد الیوم، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در مقاله خود که در روزنامه های این کشور منتشر خواهد شد تاکید نمود که همگان در این کشور باید برای مقابله با چالشهای پیش رو با یکدیگر همکاری نمایند.

عراق در شرایط نامطلوبی واقع شده است

وی در ادامه از فراکسیون های سیاسی خواست تا برای تکمیل کابینه این کشور یاری نمایند.

الکاظمی اظهار داشت: باید گفتگوهای سازنده با تمام گروه های سیاسی با هدف دستیابی به خواسته های ملت عراق و عبور از بحران کشور اجرا گردد.

وی گفت: من از عمق بحران کشور و مسائل مالی با خبر هستم و به وظایف خود عمل می کنم. ما بعد از گذشت 17 سال در شرایط نامساعدی قرار داریم و حاکمیت کشور ما هم چنان نقض می گردد و نزدیک است که از خاک کشور ما به عنوان میدانی برای درگیری دیگران استفاده گردد. نه تنها داعش و هسته های پنهان آن هم چنان فعالیت دارند بلکه شاهد وجود سلاح خارج از چارچوب حاکمیت هستیم. فساد و غارت اموال نیز وجود دارد.

الکاظمی هم چنین با ارسال پیامی خطاب به شورای عالی قضایی تاکید نمود که برگزار تظاهرات مسالمت آمیز حق قانونی عراقی ها است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2236

به "عراق در شرایط نامطلوبی واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق در شرایط نامطلوبی واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید