فعالان حوزه صنایع دستی از تولید کورکورانه بپرهیزند

به گزارش مجله بای بلاگ، معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت:فعالان صنایع دستی اگر تولید کورکورانه داشته باشندنمی توانند توقع خرید آثار خود را از خریداران داشته باشند.

فعالان حوزه صنایع دستی از تولید کورکورانه بپرهیزند

جعفر جعفر صالحی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار از ، گفت: به فعالان حوزه صنایع دستی توصیه می کنم نگاهشان را به تولید و فروش صنایع دستی تغییر دهند.

او ادامه داد: نگاه های صددرصد تخصصی و حرفه ای رشته های خاص صنایع دستی، در بحث تولید و در بحث فروش منجر به این می شود که بتوانیم گوی رقابت را در حوزه صنایع دستی از رقبای جهانی برباییم.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اضافه کرد: مانند گذشته دیگر لازم نیست برای خرید صنایع دستی خریدار به فروشگاه حضور پیدا کند امروز از طریق فروشگاه های مجازی فرآیند فروش کاملا حاصل می شود.

جعفرصالحی مطرح نمود: هنرمندان در بحث تولید صنایع دستی باید بازار ها را به خوبی بشناسند. اگر تولید کورکورانه داشته باشند؛ به این معنا که بدون نیاز و توجه به بازار هدف، فقط تولیدات را بیشتر کنند و به نیاز و سلیقه خریدار توجه نکنند نمی توانند توقع خرید آثار خود را از خریداران داشته باشند، چون خریدار هیچ اجباری برای خرید آثار ندارد.

او گفت: بسته بندی محصولات امروزه محور فروش است. بسته بندی زیبا و کاربردی، جذابیت را برای فروش محصول به وجود می آورد. اگر به بسته بندی محصولات صنایع دستی اهمیت ندهیم نمی توانیم توقع فروش آنچنانی را نیز داشته باشیم.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: تولید کنندگان صنایع دستی اگر به نشان، برند و اعتماد سازی مشتریان توجه نکنند اگر در تولید صنایع دستی به کاربرد علائم استاندارد توجه نکنند در حوزه فروش صنایع دستی نمی توانند اعتماد خریدار را جلب کنند و به موفقیت چشمگیر نخواهند رسید.

جعفرصالحی اضافه کرد: اگر استاندارد های کافی در تولید صنایع دستی وجود نداشته باشد و در تولید و عرضه محصولات صنایع دستی نگاه ویژه ای به محیط زیست و بهداشت نداشته باشند از مخاطبان نمی تواند انتظار داشته باشد که در آینده از محصولاتشان استقبال کنند.

او در انتها در خصوص برنامه های سازمان میراث فرهنگی استان در هفته صنایع دستی گفت: به همین دلیل سازمان میراث فرهنگی استان به مناسبت هفته صنایع دستی در اصفهان نظر دارد نشست های هم اندیشی متعددی را با هنرمندان صنایع دستی استان برگزار نماید. برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنایع دستی، مصاحبه و دیدار با هنرمندان در این هفته پیش بینی شده است.

ش

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2577

به "فعالان حوزه صنایع دستی از تولید کورکورانه بپرهیزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان حوزه صنایع دستی از تولید کورکورانه بپرهیزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید