قنبر زاده: برگزاری اردوی تیم ملی در کیش تقریباً نهایی شده است، خبر جدیدی از نشست عزیزی خادم و اینفانتینو نیست

به گزارش مجله بای بلاگ، منصور قنبر زاده دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد برگزاری اردوی تیم ملی ایران در جزیره کیش تقریباً نهایی شده است.

قنبر زاده: برگزاری اردوی تیم ملی در کیش تقریباً نهایی شده است، خبر جدیدی از نشست عزیزی خادم و اینفانتینو نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ورزشی خبرنگاران، منصور قنبر زاده پیش از آغاز ملاقات تیم های ملی ایران و سوریه، درباره شرایط تیم ملی برای رسیدن به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی گفت: همه امیدوار هستیم و دعا می کنیم تا تیم ملی برای جام جهانی با قدرت آماده گردد.

وی در خصوص آخرین شرایط ملاقات عزیز ی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با اینفانتینو رئیس فیفا گفت: هنوز چیزی نهایی نشده است. تا این لحظه چیزی به ما ابلاغ نشده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال راجع به اینکه آیا در حوزه دبیرکلی تغییراتی صورت خواهد گرفت، بیان کرد: هر تغییری مناسب نیست و اگر جایی لازم باشد تغییرات صورت می گیرد. احتمالاً در چند جا در حوزه دبیرکل تغییراتی صورت خواهد گرفت.

قنبر زاده درباره شرایط تیم ملی و اینکه آیا ملاقاتی با اسکوچیچ داشته است، اشاره نمود: جلسه ای با ایشان نداشته ام و رئیس فدراسیون با او نشست داشته است.

وی در خصوص برپایی اردوی تیم ملی در جزیره کیش، اعلام کرد: برگزاری این اردو تقریباً نهایی شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به طرح این موضوع که امکانات مناسب در کیش وجود دارد، گفت: قطعاً کادر فنی و اسکوچیچ همه چیز را ارزیابی می نمایند و نظر نهایی را کادر فنی می دهد.

قنبر زاده درباره میزبانی تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان، اعلام کرد: چیز جدیدی اتفاق رخ نداده و فعلاً همان مسائل قبلی است. (وی در ادامه از پاسخ بیشتر به این سؤال خودداری کرد و گفت: بازی آغاز شده و بهتر است برویم بازی را نگاه کنیم).

دبیرکل فدراسیون فوتبال راجع به اینکه فدراسیون چه کوششی برای تغییر میزبانی های لیگ قهرمانان انجام خواهد داد، اشاره نمود: قطعاً کوشش می کنیم، انسان با امید زنده است (با خنده).

وی در خصوص انتشار نامه اعتراضی فدراسیون فوتبال به AFC، توضیح داد: قرار است فدراسیون فوتبال شفاف عمل کند و قبلاً مکاتبات غیررسمی منتشر می شد، ولی الان خود فدراسیون منتشر می نماید و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

قنبرزاده درباره سؤالی دیگر از آخرین شرایط نشست عزیزی خادم و اینفانتینو، یادآور شد: نامه جدیدی نیامده و هیچ زمانی برای برگزاری این نشست اعلام نشده است. تقاضای برگزاری جلسه از سوی ایران ارسال شده است و هنوز زمانی را معین نکرده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6788

به "قنبر زاده: برگزاری اردوی تیم ملی در کیش تقریباً نهایی شده است، خبر جدیدی از نشست عزیزی خادم و اینفانتینو نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قنبر زاده: برگزاری اردوی تیم ملی در کیش تقریباً نهایی شده است، خبر جدیدی از نشست عزیزی خادم و اینفانتینو نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید