مستندساز آمریکایی: ترامپ در راستا تکرار پیروزی سال 2016 است

به گزارش مجله بای بلاگ، مایکل مور، مستندساز مشهور آمریکا هشدار داده است که طرفداری از ترامپ در بعضی ایالت های معین کننده نتیجه انتخابات رئیس جمهوری چنان شتابی یافته است که ممکن است او پیروزیش در انتخابات قبلی را دوباره تکرار کند.

مستندساز آمریکایی: ترامپ در راستا تکرار پیروزی سال 2016 است

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین مایکل مور که یکی از معدود ناظران سیاسی بود که پیروزی دونالد ترامپ را بر هیلاری کلینتون در سال 2016 پیش بینی کرد، گفت اشتیاق برای ترامپ در ایالت های کلیدی برای پیروزی در انتخابات رئیس جمهوری بسیار بیشتر از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات است.

مور در پستی روی فیس بوک نوشت: آیا برای پیروزی ترامپ آماده هستید؟ آیا آمادگی ذهنی که ترامپ دوباره زبل تر بودنش را به شما نشان دهد؟ آیا هنوز یقین دارید که امکان ندارد ترامپ برنده گردد؟

مور به نظرسنجی های در ایالت هایی مانند مینه سوتا و میشیگان که نقشی کلیدی در معین نتیجه انتخابات دارند، استناد کرد تا استدلال کند که ترامپ اکنون همردیف رقیب دموکراتش یا از او جلوتر است.

مور با اشاره به اینکه تیم انتخاباتی بایدن اعلام نموده اند که او به شماری از ایالت ها سفر خواهد نمود، اما نه به ایالت کلیدی میشیگان، گفت بایدن دارای خطای هیلاری کلینتون در سال 2016 را نرفتن به ایالت هایی را تکرار می نماید که در نهایت به نفع ترامپ رای دادند.

او نوشت: من از 10 هفته پیش از آغاز انتخابات به شما هشدار می دهم. میزان اشتیاق 60 میلیون آمریکایی که پایه هواداران ترامپ را تشکیل می دهند، فوق العاده است! اما هواداران بایدن اینگونه نیستند.

مور گفت که مخالفان ترامپ باید در 67 روز آینده هر وز بیدار باشند و ترتیبی دهند که هر کدامشان صدنفر با به رای دادن وا دارند.

مور به نظرسنجی این ماه شبکه سی ان ان اشاره نمود که نشان می دهد بایدن و ترامپ تقریبا شانه به شانه هم هستند، از جمله نظرسنجی در ایالت کلیدی مینه سوتا که نشان می دهد هر یک از نامزدها 47 درصد آرا را به خود جلب می نماید. به گفته او ترامپ در میشیگان، یک ایالت کلیدی دیگر فاصله اش با بایدن را به 4 درصد رسانده است.

یک نظرسنجی ملی بوسیله سی ان ان در این ماه نشان داد که فاصله جلوتر بودن بایدن نسبت به ترامپ کاهش یافت است و به 50 به 46 درصد رسیده است. از طرف دیگر یک نظرسنجی بوسیله یک گروه متمایل به جمهوریخواهان نشان داد بایدن و ترامپ در ایالت مینه سوتا شانه به شانه هستند و هر گدام 47 درصد هوادار دارند و ترامپ در ایالت میشیگان اندکی از بایدن جلوتر است. حاشیه خطاری این نظرسنجی که با پرسش از 1048 نفر اجرا شده است، 2.98 درصد است.

سخنان مور در هنگامی بیان می گردد که ترامپ در یک رویداد انتخاباتی در ایالت نیوهمپشایر آمریکا در آدینه شب 7 شهریور ماه گفت از رئیس جمهور شدن زنان حمایت می نماید، اما دخترش ایوانکا را برای این مقام پیشنهاد کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3918

به "مستندساز آمریکایی: ترامپ در راستا تکرار پیروزی سال 2016 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستندساز آمریکایی: ترامپ در راستا تکرار پیروزی سال 2016 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید