معرفی اقامتگاه بوم گردی ایلام در شبکه بین المللی العالم

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از مزایای اقامتگاه های بوم گردی استان در شبکه بین المللی العالم گفت.

معرفی اقامتگاه بوم گردی ایلام در شبکه بین المللی العالم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده روز 17 تیر 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: در برنامه صباح جدید که همه روزه از ساعت 10 الی 11:30 به صورت زنده با رویکرد اجتماعی فرهنگی از شبکه بین المللی العالم پخش می شود، بخش خصوصی این استان در راستای معرفی اقامتگاه های بوم گردی حضور یافتند.

او اعلام کرد: تنوع اقلیمی، ایلام را مستعد بوم گردی های متنوع کرده و می توان در صورت گسترش اقامتگاه های بوم گردی فرهنگ غنی مهمان نوازی، احترام به طبیعت، آیین ها، لباس های زیبا و سنتی همچنین سبک های متنوع زندگی در اقلیم های متفاوت را به نمایش گذاشت.

او اضافه کرد: استان ایلام استانی چهارفصل است که به ویژه در تابستان به دلیل وجود هوای معتدل و کوهستانی پذیرای مسافران و جهانگردان زیادی است و امیدواریم در زمان پساکرونا جهانگردان کشورهای عربی، استان زیبا و کهن ایلام را که دارای آثار تاریخی و جاذبه های جهانگردی و آثار صنایع دستی متعدد به ویژه گلیم نقش برجسته بی نظیر است، به عنوان یکی از مقاصد سفر خود انتخاب کنند.

شنبه زاده شرح داد: استفاده از هر تریبون در ابعاد محلی، ملی و بین المللی یک فرصت طلایی برای معرفی استان است، در این میان نقش رسانه های برون مرزی بسیار قابل توجه تر است چراکه به غیر از معرفی ایران به جهانیان و جذب جهانگرد، از این طریق معرف تاریخ، تمدن و فرهنگ غنی ایران خواهند بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3104

به "معرفی اقامتگاه بوم گردی ایلام در شبکه بین المللی العالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اقامتگاه بوم گردی ایلام در شبکه بین المللی العالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید