ممنوعیت تردد خودرو های فاقد معاینه فنی توسط پلیس

به گزارش مجله بای بلاگ، تردد خودرو هایی که فاقد معاینه فنی هستند و یا خودرو های آن ها دود زا هستند در سطح شهر و معابر ممنوع می باشد.

ممنوعیت تردد خودرو های فاقد معاینه فنی توسط پلیس

به گزارش ، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت در اطلاعیه خود گفت: یکی از مولفه های حقوق بشری برخورداری افراد از سلامت و پاکی هوا است که این موضوع در زمان های برودت هوا به دلیل اینکه آلاینده ها به سطح زمین نزدیک تر هستند و در صد آلایندگی آن ها بیشتر می گردد و سلامت افراد در معرض خطر قرار می دهند، بیشتر از مواقع دیگر مورد توجه قرار می گیرد. بر این اساس تردد خودرو هایی که فاقد معاینه فنی هستند و یا خودرو های آن ها دود زا هستند در سطح شهر و معابر ممنوع است.

بنا براین گزارش خودرو هایی که فراوری آلایندگی می نمایند علاوه بر اعمال اینکه از تردد آن ها در شهر جلوگیری خواهد شد، پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت خواهند گرفت و به پارکینگ منتقل می شوند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت از رانندگان خواست که چنانچه وسایل نقلیه آن ها معاینه فنی ندارد و یا به دلیل نقص فنی دودزا هستند، در اولین فرصت ممکن برای دریافت معاینه فنی اقدام و نقص فنی خورو خود را رفع نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 52

به "ممنوعیت تردد خودرو های فاقد معاینه فنی توسط پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تردد خودرو های فاقد معاینه فنی توسط پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید