منوچهری: تمام مسائل نفت برای حضور در لیگ قهرمانان حل شده است، در نیم فصل بازیکن خارجی می گیریم

به گزارش مجله بای بلاگ، سرپرست تیم فوتبال نفت تهران از حل مسائل این تیم برای دریافت مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا اطلاع داد.

منوچهری: تمام مسائل نفت برای حضور در لیگ قهرمانان حل شده است، در نیم فصل بازیکن خارجی می گیریم

حمید منوچهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیم نفت طلاییه پیش از ملاقات مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: تقریباً نزدیک یک هفته ای می گردد که تمرینات مان در دو نوبت با حضور حمید درخشان انجام می گردد. خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و آماده ملاقات مقابل صنعت نفت آبادان می شویم. تمرینات مان فعلاً در استادیوم خیریه عمل برگزار می گردد، اما از شنبه هفته آینده به استادیوم تهرانسر می رویم و تا سرانجام فصل تمرینات مان را در آنجا برگزار می کنیم.

وی با اشاره به مسائل اقتصادی تیم نفت طلاییه، اعلام کرد: از لحاظ اقتصادی ما تا الان مسئله ای نداشته ایم. همه چک های بچه ها پاس شده است و از این به بعد هم همین طور خواهد بود. بچه ها باانگیزه کار می نمایند. ما نفرات خوبی داریم که امیدواریم نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم نفت تهران در خصوص شرایط کادر فنی این تیم و حضور حمید درخشان، گفت: در رأس کادر فنی ما حمید درخشان است که یکی از مربیان خوب کشور به حساب می آید. نیما نکیسا هم به عنوان دستیار در کنار درخشان حضور دارد. ما خیلی راحت با هم کار می کنیم و مسئله ای با یکدیگر نداریم.

منوچهری از حل مسائل باشگاه نفت طلاییه برای دریافت مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا اطلاع داد و یادآور شد: مسائل ما حل شده و نامه ای هم هست که آقای جهانیان آن را دوشنبه امضا می نماید. همه مسائل باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رفع شده است و هیچ مسئله ای برای حضور در این رقابت ها نداریم. روز گذشته (شنبه) آخرین فرصت برای حل مسائل بود و ما هم تمام مسائل مان را رفع کردیم.

وی راجع به احتمال وجود جابه جایی ها در تیم نفت طلاییه، توضیح داد: فکر می کنم برای نیم فصل چند جابه جایی داشته باشیم. تغییر و تحولاتی خواهیم داشت تا بتوانیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قوی تر شویم. البته لیست مان پر است، اما برای بازیکن آزاد جا داریم. در نیم فصل دو سه تغییر خواهیم داشت که یکی از آنها بازیکن خارجی خواهد بود. نظر آقای درخشان هم همین است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 881

به "منوچهری: تمام مسائل نفت برای حضور در لیگ قهرمانان حل شده است، در نیم فصل بازیکن خارجی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منوچهری: تمام مسائل نفت برای حضور در لیگ قهرمانان حل شده است، در نیم فصل بازیکن خارجی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید