نامگذاری سال 2022 میلادی به عنوان سال شطرنج زنان

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نشست اعضای کمیسیون زنان فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) هفته گذشته به صورت آنلاین برگزار گردید. در این نشست و در راستای حمایت گسترده تر از شطرنج بانوان و توسعه بیشتر آن در کشورهای مختلف، پیشنهادهایی مطرح شد که نام گذاری یک سال میلادی به عنوان سال ویژه شطرنج بانوان یکی از آنها بود.

نامگذاری سال 2022 میلادی به عنوان سال شطرنج زنان

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون شطرنج که از سال 2017 میلادی عضو کمیسیون زنان فیده است، در مصاحبه با خبرنگاران در این زمینه گفت: کمیسیون زنان فیده به دنبال نامگذاری یک سال به عنوان سال شطرنج بانوان است تا بهانه ای باشد برای توجه بیشتر به این رشته و فعالیت بانوان در آن؛ پیشنهاد شده که این نامگذاری برای سال 2022 انجام گردد اما موضوع باید در هیات رئیسه آنالیز و تصویب گردد.

وی توضیح داد: انتشار مجله الکتریکی ویژه شطرنج بانوان از دیگر موضوعات مطرح در این نشست بود. قرار است این مجله معرفِ افرادی باشد که در شطرنج به عنوان بازیکن، داور یا مربی جزو پیروز ترین ها بوده اند.

پریدر که از سال گذشته به عنوان عضو ارشد به همکاری با کمیسیون زنان فیده ادامه می دهد، یادآور شد: فراهم شدن شرایطی برای افزایش تعداد بانوان در ساختار مدیریتی و اجرایی شطرنج دنیا دیگر موضوع مطرح و مورد آنالیز در این نشست بود. همه این موضوعات به صورت پیشنهاد مطرح شدند تا در سطوح بالاتر آنالیز و به تصویب برسند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2359

به "نامگذاری سال 2022 میلادی به عنوان سال شطرنج زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامگذاری سال 2022 میلادی به عنوان سال شطرنج زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید