نحوه نوشتن کاراکترهای خاص در مکینتاش

به گزارش مجله بای بلاگ، راه کارهای کاربردی و عملی برای استفاده از علائم خاص نگارشی در سیستم عامل مکینتاش لپ تاپ های اپل در این بسته خبری برای شما کاربران آموزش داده شده است.

نحوه نوشتن کاراکترهای خاص در مکینتاش

به گزارش خبرنگار ، تصور کنید در حال نوشتن یک گزارش هستید و باید عبارتی که از کاراکتر های خاص در آن استفاده شده را در متن خود بنویسید، در اینصورت چگونه این علائم را به حروف اضافه می کنید؟

اعراب یا علائم خاص ممکن است در بعضی زبان ها بیشتر دیده گردد، اما از آنجا که در زبان انگلیسی استفاده از این علامت ها بسیار نادر است، ممکن است خیلی از افرادی که به زبان انگلیسی متن هایی را تایپ می نمایند ندانند که چگونه این علامت ها را به متن نامه های الکترونیکی یا سایر نوشته های خود در سیستم عامل مکینتاش لپ تاپ های شرکت اپل اضافه نمایند.

در ادامه نحوه وارد کردن این علامت ها را در متن می خوانید:

برای پیدا کردن علامت های دیجیتال رایج، فقط باید کلید حرفی را که می خواهید بهره ببرید نگه دارید تا زمانی که یک منوی شماره گذاری شده کوچک روی صفحه نمایش ظاهر گردد. منویی که ظاهر می گردد، تمام علائم موجود برای آن حرف را نشان می دهد. فقط شماره صحیح را تایپ کنید تا علامت روی صفحه شما بیاید.

تعدادی از علامت های خاص دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید از آن ها بهره ببرید، یک Keyboard Viewer وجود دارد که به شما امکان می دهد تمام تغییراتی را که می توانید بهره ببرید را مشاهده کنید. یافتن صفحه نمایشگر صفحه کلید ساده است:

به منوی Apple> تنظیمات برگزیده سیستم> صفحه کلید بروید. روی زبانه Input Sources کلیک کنید و جمله Show menu input in bar menu را جستجو کنید.

روی نماد منوی ورودی (که اکنون در سمت راست نوار منوی شما واقع شده است) کلیک نموده و Show Keyboard Viewer را انتخاب کنید. تصویری از صفحه کلید روی صفحه نمایش ظاهر می گردد. اگر کلید Option را در صفحه کلید خود فشار دهید، Keyboard Viewer به شما نشان می دهد که چه کاراکتر های خاصی موجود است.

توجه: بعضی از کلید ها با رنگ نارنجی مشخص می شوند. این ها کلید هایی است که دارای چندین علامت خاص هستند و می توان آن ها را نگه داشت تا علائم مختلفی را که می توان از آن ها استفاده کرد را مشاهده کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7041

به "نحوه نوشتن کاراکترهای خاص در مکینتاش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه نوشتن کاراکترهای خاص در مکینتاش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید