نماینده کنگره: ترامپ می خواهد حتی با تقلب پیروز شود

به گزارش مجله بای بلاگ، وال دِمینگز (Val Demings) نماینده دموکرات آمریکا گفت دونالد ترامپ می خواهد با تقلب در انتخابات پیش رو پیروز شود و از دخالت خارجی در این فرایند استقبال می کند.

نماینده کنگره: ترامپ می خواهد حتی با تقلب پیروز شود

به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز، این نماینده فلوریدا در حالی ترامپ را به تقلب در انتخابات متهم کرده که به نوشته این رسانه، ترامپ از مدتها قبل از پاسخ درباره چنین ادعایی طفره رفته است.

براساس گزارش ها جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 انتخاب دمینگز به عنوان معاون خود را مد نظر دارد. بایدن اعلام کرده که معاونش یک زن خواهد بود و انتظار می رود هفته آینده او را انتخاب کند.

این نماینده آمریکایی آفریقایی تبار که قبلا ریاست اداره پلیس اورلاندو را برعهده داشت، در تحقیقات استیضاح ترامپ که در نهایت به تبرئه رئیس جمهوری آمریکا منجر شد، نقش داشت.

وی روز یکشنبه (دیروز) به تلویزیون ام اس ان بی سی گفت: آمریکای ترامپ ترسناک ترین آمریکایی است که من در عمرم دیدم.

این عضو کنگره افزود: رئیس جمهوری هر کاری را برای ایجاد ترس و وحشت انجام می دهد تا کشور را بیش از پیش دچار تفرقه کند. فراموش نکنیم که ما درباره رئیس جمهوری حرف می زنیم که تا حال نشان داده می خواهد پیروز شود حتی اگر به قیمت تقلب کردن در انتخابات باشد. او در اشاعه اطلاعات غلط نقش دارد و اهمیتی نمی دهد که از قدرت های خارجی برای دخالت در انتخابات ما دعوت کند.

مدیر ضد اطلاعات دولت فدرال آمریکا به تازگی درباره تلاش های برخی کشورها ازجمله روسیه و چین برای دخالت در انتخابات آمریکا هشدار داد.

ستاد انتخاباتی ترامپ ادعای دمینگز درباره تلاش ترامپ برای تقلب در انتخابات را رد کرده و مدعی شده است که این جو بایدن بود که می دانست روسیه در انتخابات سال 2016 قصد دخالت در انتخابات ما را داشت و اقدامی نکرد و اکنون حزب دموکرات تلاش می کند انتخابات به شیوه پست الکترونیک برگزار شود که دعوت به تقلب گسترده و دخالت ازجمله از سوی دشمنان خارجی است که بر روی این سامانه ناامن و ارسال برگه های رای جعلی به رای دهندگان سرمایه گذاری کرده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای انتخاب پنجاه و نهمین رئیس جمهوری آمریکا ومعاون او سوم نوامبر 2020 برابر با 13 آبان 99 برگزار می شود. اتهامات بایدن و ترامپ دو نامزد انتخابات به یکدیگر انتخابات آزاد در آمریکا را به عنوان شالوده دموکراسی تحت الشعاع قرار داده است. شیوع بیماری همه گیر کووید-19 امکان برگزاری انتخابات از طریق غیرمستقیم و به شیوه جلوگیری از تجمع در حوزه های رای گیری را تقویت کرده است.،ایرنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3481

به "نماینده کنگره: ترامپ می خواهد حتی با تقلب پیروز شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده کنگره: ترامپ می خواهد حتی با تقلب پیروز شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید