نکونام: باختیم اما نه فحش به کسی می دهیم و نه بی احترامی و گریه می کنیم، هم استقلال موقعیت داشت و هم ما

به گزارش مجله بای بلاگ، واکنش جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به شکست تیمش مقابل استقلال جالب توجه بود.

نکونام: باختیم اما نه فحش به کسی می دهیم و نه بی احترامی و گریه می کنیم، هم استقلال موقعیت داشت و هم ما

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: من به نشست خبری نرفتم، به این دلیل که اول باید من می رفتم، ولی ظاهراً سرمربی تیم حریف به نشست رفته بود. چون قانون را رعایت نکردند من هم نرفتم. اول به تیم استقلال تبریک می گویم. بازی متعادل بود. هم استقلال موقعیت داشت و هم ما. ما روی پنالتی گل خوردیم و باختیم. مسئله ای نداریم و نه فحش به کسی می دهیم، نه بی احترامی می کنیم، نه استوری علیه کسی می گذاریم، نه گریه می کنیم و فقط تمرین می کنیم برای بازی های بعد.

وی اضافه کرد: ان شاءالله استقلال همواره پیروز باشد. ما کوشش خودمان را می کنیم، بعد از بازی هم بی احترامی نمی کنیم، گریه هم نمی کنیم. بچه هم نیستیم. بازی را بردند، مبارک شان باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص داوری ملاقات تیمش استقلال نیز شرح داد: در خصوص صحنه پنالتی هم با دوربینی که من دیدم چیزی تعیین نبود.

نکونام در خصوص اینکه منظورش از کسانی که گریه می نمایند کیست، گفت: من صحبت هایم را کلی انجام می دهم و اسم از کسی نمی آورم.

وی در خصوص اینکه اولین باختش مقابل استقلال در دوران مربیگری اش را متحمل شد، گفت: رکوردها برای شکسته شدن است. این چیزها وجود ندارد. مهم بازی است. بالاخره یک تیم می برد و یک تیم می بازد. یک مدت من می برم، یک مدت می بازم. من با تیم هایی که بازی کردم، تیم های مدعی نبودند، ولی عمکردمان خوب بوده است. مهمتر از همه این است که تیم مان شخصیت دارد. اینکه تیم ها بعد از بردن مقابل ما اینطور خوشحالی می نمایند، نشان دهنده شرایط تیم فولاد است. استقلال که تیم مدعی است مقابل ما اینقدر وقت تلف می نماید، نشان از قدرت تیم ما دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6703

به "نکونام: باختیم اما نه فحش به کسی می دهیم و نه بی احترامی و گریه می کنیم، هم استقلال موقعیت داشت و هم ما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: باختیم اما نه فحش به کسی می دهیم و نه بی احترامی و گریه می کنیم، هم استقلال موقعیت داشت و هم ما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید