هزار و 588 دستگاه خودرو در کرمانشاه اعمال قانون شدند

به گزارش مجله بای بلاگ، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اعمال قانون و توقیف یک هزار و 588 دستگاه خودرو متخلف از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز در نقاط مختلف استان اطلاع داد.

هزار و 588 دستگاه خودرو در کرمانشاه اعمال قانون شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، پایگاه خبری پلیس آدینه 29 فروردین به نقل از سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: یک هزار و 174 دستگاه خودرو متخلف تا سرانجام روز 28 فروردین با اعمال قانون مشمول جریمه پنج میلیون ریالی شدند.

وی ادامه داد: همچنین از هشتم فروردین تا به امروز که طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط پلیس اجرایی شده، 414 دستگاه خودرو نیز به مدت یک ماه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سردار جاویدان توضیح داد: از دیگر اقدامات اجرا شده می توان به پلمب هزار و 222 واحد صنفی متخلف که صاحبان آن ها بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از تعطیلی داوطلبانه خودداری نموده بودند، اشاره نمود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین مبارزه با احتکار کالا را از دیگر برنامه های پلیس در ایام شیوع کرونا مطرح کرد و گفت: از ابتدای اسفند تا به امروز 2 میلیون و 500 هزار عدد انواع ماسک، دستکش، محلول و ژل ضدعفونی کشف شده است.

وی ادامه داد: پلیس از همان ابتدای شیوع کرونا با همه توان و ظرفیت خود پای کار آمد و تا به امروز نیز حدود 500 هزار لیتر مواد ضدعفونی برای گندزدایی معابر در سطح شهر کرمانشاه و چند شهرستان استان استفاده نموده است.

سردار جاویدان در سرانجام از عموم مردم خواست با ماندن در منزل و پرهیز از خروج غیرضروری از منزل به قطع زنجیره و انتقال بیماری کرونا یاری نمایند.

تا سرانجام روز 28 فروردین 77 هزار و 995 نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا که چهار هزار و 869 نفر از این افراد جان خود را ازدست داده اند.

همچنین آمار مبتلایان به این بیماری در کشورهای مختلف دنیا به 2 میلیون و 183 هزار و 148 نفر رسیده که 146 هزار و 841 نفر قربانی آن شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1778

به "هزار و 588 دستگاه خودرو در کرمانشاه اعمال قانون شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار و 588 دستگاه خودرو در کرمانشاه اعمال قانون شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید