هشدار یحیی به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش مجله بای بلاگ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات امروز تیمش مقابل مس نوین کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: خوشحالم در این شهر با صفا هستم. جا دارد از طرفداران پرسپولیسی در کرمان تشکر کنم که استقبال خیلی خوبی از تیم داشتند. اولین بازی جام حذفی است و در جام حذفی شگفتی زیاد است. باید اولین بازی را با قدرت آغاز کنیم.

هشدار یحیی به بازیکنان پرسپولیس

وی اضافه کرد: جام حذفی میانبر خوبی برای دریافت یک جام قهرمانی است و ما آماده این جام هستیم تا با قدرت آغاز کنیم. مس نوین در پنج، شش بازی آخرش عملکرد خوبی در جام حذفی و لیگ دسته دوم داشته و اینطور نیست که بازی راحتی در پیش داشته باشیم. قطعاً جوانان با انگیزه این تیم با مربی خوبی که دارند می خواهند خودشان را مقابل ما نشان دهند که این هم طبیعی است.

گل محمدی یادآور شد: باید خیلی تمرکز خوب و عملکرد خوبی داشته باشیم. جام حذفی، جام غافلگیری است و نباید مقابل مس نوین غافلگیر شویم. باید با تمرکز و انرژی زیاد بازی کنیم تا برنده باشیم. با بچه ها در این مورد صحبت کردیم و باید مراقب باشیم تا اتفاقات ناخوشایند در این بازی نیفتد. آماده این بازی هستیم و تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان هم انگیزه زیادی دارند تا پیروز باشیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برای این ملاقات محروم و مصدومی دارد یا خیر؟ گفت: خوشبختانه همه بازی ها آماده و سرحال هستند و مسئله ای از این بابت نداریم.

گل محمدی در واکنش به این پرسش که آیا با تمام بازیکنان به کرمان سفر نموده و در این ملاقات از مغانلو و ترابی استفاده خواهد نمود یا خیر؟ مطرح نمود: تمام بازیکنان را با خودمان آوردیم. قبل از ملاقات تعیین می گردد چه بازیکنانی بازی می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6516

به "هشدار یحیی به بازیکنان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار یحیی به بازیکنان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید