واکنش ستاره آرژانتینی به شایعات جدایی از PSG خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، می گوید از حضور در این تیم کاملا شاد است.

واکنش ستاره آرژانتینی به شایعات جدایی از PSG خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پاری سن ژرمن در ابتدا مائورو ایکاردی را به شکل قرضی از اینتر به خدمت گرفت اما عملکرد خوب این ستاره آرژانتینی باعث شد که پاریسی ها قرار داد او را به شکل دائمی در بیاورند.

با این حال به دلیل حضور گزینه های زیاد در خط حمله پاری سن ژرمن شایعاتی پیرامون احتمال جدایی ایکاردی در تابستان به گوش می رسد؛ البته این بازیکن در مصاحبه ای که انجام داده اعلام کرده که از حضور در این تیم مسرور است. ایکاردی گفت: زمانی که به صورت قرضی به اینجا آمدم تمام تلاشم را انجام دادم تا بتوانم تفاوت ها را رقم بزنم و به تیم در رسیدن به اهداف خود کمک کنم.

من خیلی مسرور شدم که باشگاه تصمیم گرفت قراردادم را به شکل دائمی در بیاورد و پیشنهاد دهد که چهار سال دیگر در این جا ماندگار شوم. همانطور که از روز اول حضورم در پاریس گفتم، برای من مایه مباهات است که در چنین تیم بزرگی حضور دارم. این همان چیزی است که یک بازیکن به دنبال آن است.

ایکاردی در مورد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، نیز گفت: ورود سرمربی جدید برای تیم خوب بود؛ علی الخصوص برای من که اسپانیایی صحبت می کنم یک پاداش اضافه به شمار می آمد. ما می توانیم بهتر ارتباط برقرار کنیم. همچنین باید از توماس توخل به خاطر کارهایی که در باشگاه انجام داده تشکر کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6644

به "واکنش ستاره آرژانتینی به شایعات جدایی از PSG خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ستاره آرژانتینی به شایعات جدایی از PSG خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید