وزنه برداری جوانان دنیا، انتهاِ بدون طلای وزنه برداری ایران در تاشکند، دختران ایرانی به رده بندی تیمی رسیدند

به گزارش مجله بای بلاگ، تیم وزنه برداری پسران ایران بدون آنکه به مدال طلا برسد، کار خود را در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا با اسم دهمی در جدول امتیازی تمام کرد.

وزنه برداری جوانان دنیا، انتهاِ بدون طلای وزنه برداری ایران در تاشکند، دختران ایرانی به رده بندی تیمی رسیدند

به گزارش خبرنگاران، مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان دنیا که از روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور وزنه برداران کشورمان در تاشکند ازبکستان شروع شده بود، امروز با برگزاری مسابقات دسته فوق سنگین به اتمام رسید.

تیم پسران ایران در حالی که هیچ مدال طلایی را نتوانست از آن خود کند، کارش را با اسم دهمی در جدول امتیازی و دوازدهمی در جدول مدالی پایان داد، اما تیم دختران با سه مدال برنز یکتا جمالی در دسته 87 کیلوگرم پیروز شد برای اولین بار در تاریخ وزنه برداری بانوان، در رده بندی تیمی قرار بگیرد.

این سه مدال برنز ایران را در صندلی پانزدهم مدالی قرار داد. تیم های ترکیه با 10 وزنه بردار، روسیه با 9 وزنه بردار و آمریکا با 10 وزنه بردار سه رده نخست را از آن خود کردند و تیم دو نفره وزنه برداری بانوان ایران شامل الناز باجلانی و یکتا جمالی 125 امتیاز به دست آورد.

تیم پسران ایران هم با سه نقره و چهار برنز (با چهار وزنه بردار) در رده دوازدهم جدول توزیع مدال مسابقات نهاده شد.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7705

به "وزنه برداری جوانان دنیا، انتهاِ بدون طلای وزنه برداری ایران در تاشکند، دختران ایرانی به رده بندی تیمی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری جوانان دنیا، انتهاِ بدون طلای وزنه برداری ایران در تاشکند، دختران ایرانی به رده بندی تیمی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید