وعده عجیب باشگاه پاراگوئه ای به هوادارانش برای جذب آدبایور

به گزارش مجله بای بلاگ، یک تیم فوتبال در پاراگوئه به هوادارانش وعده خرید مهاجم سابق آرسنال را داد اما برای محقق کردن این وعده یک شرط عجیب گذاشت.

وعده عجیب باشگاه پاراگوئه ای به هوادارانش برای جذب آدبایور

به گزارش خبرنگاران، امانوئل آدبایور مهاجم حرفه ای سابق تیم فوتبال آرسنال ممکن است در آینده ای نزدیک از پاراگوئه سردرآورد. این بازیکن 35 ساله مورد توجه تیم المپیای پاراگوئه قرار گرفته است، تیمی که هرگز یک بازیکن خارجی سرشناس در حد مهاجم سابق تیم ملی توگو نداشته است. رئیس باشگاه اما می گوید تنها در شرایطی آدبایور را جذب می نماید که تعدادی اعضای باشگاه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

مارکو تروواتو روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: فردا ما دوباره می توانیم بگوییم که تیم المپیای پاراگوئه تیمی جنگنده شده است. اگر تا دوشنبه 20 هزار عضو دیگر به اعضای ما اضافه شوند، امانوئل آدربایو بازیکن جدید تیم ما خواهد بود و چهارشنبه هم او را به صورت رسمی معرفی خواهیم کرد.

آدربایور که دوران بازیگری خود را سال 2001 با تیم متس فرانسه شروع کرد، در تیم هایی مانند موناکو، منچسترسیتی، رئال مادرید و تاتنهام توپ زده است. آخرین تیمی که او در آن بازی کرد هم تیم کایسری اسپور ترکیه بود که در ابتدا فصل جاری پیراهن آن را به تن می کرد. آدبایور در حال حاضر بازیکن آزاد است و می تواند به هر تیمی که بخواهد ملحق گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 719

به "وعده عجیب باشگاه پاراگوئه ای به هوادارانش برای جذب آدبایور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده عجیب باشگاه پاراگوئه ای به هوادارانش برای جذب آدبایور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید