کاوه: برای تیم ملی کشتی تصمیمی درست خواهیم گرفت، حق به حقدار می رسد

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت: تلاش می شود حق به حقدار برسد و هر کسی که می خواهد در المپیک ملی پوش باشد، باید آمادگی و توانمندی خود را نشان دهد.

کاوه: برای تیم ملی کشتی تصمیمی درست خواهیم گرفت، حق به حقدار می رسد

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد برنامه های کشتی در حالی که تمام مسابقات فعلاً تعطیل است، گفت: ابتدا باید ببینیم اتحادیه دنیای می خواهد چه تصمیمی در مورد مسابقات بگیرد، چه رقابت هایی را برگزار می کند و از چه تاریخی دوباره مسابقات بین المللی آغاز خواهد شد. ما هم البته طرح ها و برنامه هایی داریم که آنها را بررسی می کنیم تا به یک تصمیم درست برسیم.

وی درباره اینکه فدراسیون کشتی قصد دارد امسال مسابقات انتخابی تیم های ملی آزاد و فرنگی را برگزار کند، گفت: یک طرحی هست که باید بیشتر در موردش فکر کرد. تا زمانی هم که این طرح بیرون نیاید، نمی شود در موردش صحبت کرد، ولی فکر می کنم وقتی این طرح اجرا شود که کشتی گیر به حقش می رسد.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد تأکید کرد: همه شانس دارند که به دوبنده تیم ملی برسند. برای کسانی که می خواهند شانس خود را برای شرکت در المپیک آینده محک بزنند مسیری تعریف شده است که در آن بهترین ها انتخاب شوند. تلاش می شود که در المپیک توکیو، حق به حقدار برسد و هر کسی که می خواهد در المپیک ملی پوش باشد، بعد از گذر از این دوره کرونا باید بتواند خودش را نشان دهد.

کاوه در مورد اینکه آیا باز هم فرآیندی برای انتخابی تیم ملی تعریف شده است و یا اینکه تنها یک مسابقه به این عنوان وجود دارد، گفت: این طرح هنوز هم نیاز به بررسی دارد. دعا می کنم که هر چه زودتر این بیماری از کل دنیا برود. فعلاً نیز اولویت این است که دوره بیماری برطرف شود و بعد از آن می شود به ورزش و کشتی پرداخت. کرونا که تمام شود در مورد کلیه مسابقات تصمیم گیری خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1868

به "کاوه: برای تیم ملی کشتی تصمیمی درست خواهیم گرفت، حق به حقدار می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: برای تیم ملی کشتی تصمیمی درست خواهیم گرفت، حق به حقدار می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید