کرونا دورکاری را به هنجاری ماندگار تبدیل کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر اجرایی شرکت آی بی ام معتقد است حتی با وجود عرضه واکسن کووید19، دورکاری از بین نمی رود و به یکی از هنجارهای ماندگار تبدیل می گردد.

کرونا دورکاری را به هنجاری ماندگار تبدیل کرد

به نظر می رسد بعضی روندهایی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا میان شرکت های فناوری به وجودآمده، حتی با عرضه واکسن این بیماری نیز ماندگار باشد. یکی از این موارد دورکاری است.

درهمین راستا جینی رامتی مدیر اجرایی آی بی ام معتقد است فناوری دیجیتال حتی با بازگشت شرایط زندگی به حالت نرمال با عرضه واکسن، شیوه کسب وکار را در سراسر دنیا تغییر می دهند.

او در این باره می گوید: تصور نمی کنم این روندهای فناوری تغییر نمایند. آنها ادامه می یابند و به بخشی از یک مدل هیبریدی از کار کردن تبدیل می شوند که در آن بعضی در دفاتر اداری و بعضی دیگر در خانه به فعالیت شغلی شان ادامه می دهند.

به گفته رامتی توسعه واکسن کرونا سبب ایجاد هنجارهای جدیدی در زندگی می گردد. اما بعضی از وجوه مدل هیبریدی کارکردن همچنان باقی می مانند و فرایند دیجیتالی شدن سرعت می گیرد زیرا اکنون افراد با امکانات تازه ای روبرو هستند.

شیوع ویروس کرونا علاوه بر گسترش دورکاری در سراسر دنیا به افزایش تقاضا برای سرویس های سلامت و آموزش دیجتال منجر شده است. ،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4989

به "کرونا دورکاری را به هنجاری ماندگار تبدیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا دورکاری را به هنجاری ماندگار تبدیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید