کمیسیون گردشگری اتاق ایران و باشگاه تلاشگران ارزش آفرین تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش مجله بای بلاگ، در تازه ترین نشست کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق ایران، میان این کمیسیون و باشگاه تلاشگران ارزش آفرین، تفاهم نامه همکاری امضا شد.

کمیسیون گردشگری اتاق ایران و باشگاه تلاشگران ارزش آفرین تفاهم نامه همکاری امضا کردند

این تفاهم نامه در راستای ایجاد و گسترش تعامل در زمینه های مشترک تجاری، علمی و آموزشی به امضا رسیده است و در جهت اجرایی شدن آن ها طرفین نیز اقدام به تعریف پروژه های مشترک خواهند کرد.

تأمین الزامات و برگزاری آزمون مهندسی حرفه ای در حوزه های مرتبط، انجام پروژه های سنجش رضایت مشتری، انجام ارزیابی ها و رتبه بندی های مجاز قانونی و مستقل در حوزه های مختلف بخش تولید و خدمات، همکاری در تدوین استانداردهای ملی حوزه های تولید و خدمات، همکاری به منظور اجرای دوره ها، همایش ها، تورها و کارگاه های آموزشی و استفاده از امکانات آموزشی طرفین از دیگر محورهای همکاری میان کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق ایران و باشگاه تلاشگران ارزش آفرین است.

در این نشست همچنین، علی اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق ایران به ارائه گزارشی از نحوه حضور و اقدامات این کمیسیون در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پرداخت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6419

به "کمیسیون گردشگری اتاق ایران و باشگاه تلاشگران ارزش آفرین تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون گردشگری اتاق ایران و باشگاه تلاشگران ارزش آفرین تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید