گلکسی بادز و گلگسی بادز پلاس سامسونگ به روزرسانی شدند

به گزارش مجله بای بلاگ، سامسونگ به روزرسانی های جدیدی را برای گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس منتشر نموده است. این تغییرات می توانند برای کاربران بسیار جذاب باشند.

گلکسی بادز و گلگسی بادز پلاس سامسونگ به روزرسانی شدند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دو نوع ابزارک برای گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس وجود دارد. یکی از این ابزار ها میزان باتری بادز ها و دیگری شرایط شارژ را نشان می دهد که به شما امکان می دهد Ambient Sound را فعال کنید و پد لمسی را قفل کنید.

بیشتر بدانید:

اطلاعاتی جدید از هندزفری گلکسی بادز ایکس سامسونگ منتشر شد

تاریخ احتمالی رونمایی از دو گوشی جدید سامسونگ تعیین شد / گوشی های گلکسی Z Flip و اس 20 اولترا در راهند

تسلط کامل اپل بر بازار هدستهای بیسیم در سال 2019

سامسونگ ویدجت های صفحه اصلی را برای گلکسی بادز ها و بادز های پلاس جمع آوری می نماید. شما می توانید رنگ های پس زمینه ویجت ها را روی رنگ سفید یا سیاه تنظیم کنید و همچنین گزینه ای برای تنظیم شفافیت ویجت ها به دلخواه شما وجود دارد. علاوه بر این، می توانید موضوع ویجت را نیز تنظیم کنید تا به طور اتوماتیک با سیستم مطابقت داشته باشد، به این معنی که اگر روی تلفن هوشمند خود شرایط را به Dark Mode تغییر دهید، پس زمینه ویجت به طور اتوماتیک تغییر خواهد نمود.

شما می توانید افزونه های گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس را نیز از فروشگاه گوگل پلی بارگیری کنید تا ویجت های صفحه اصلی را دریافت کنید. اما توجه داشته باشید که این به روزرسانی در حال حاضر برای همه کاربران در دسترس و مدتی طول می کشد تا به همه کاربران برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2494

به "گلکسی بادز و گلگسی بادز پلاس سامسونگ به روزرسانی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی بادز و گلگسی بادز پلاس سامسونگ به روزرسانی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید